Vocabularul copiilor, îmbunătățit de folosirea gesturilor
![Vocabularul copiilor, îmbunătățit de folosirea gesturilor - db8f4ae3a92c3f6a85b2d0e84ba6e409.jpg](https://cugetliber.ro/imagini/original/db8f4ae3a92c3f6a85b2d0e84ba6e409.jpg)
Încurajarea copiilor mici de a folosi gesturi poate îmbunătăți vocabularul lor și spori șansele de a se descurca bine la școală câțiva ani mai târziu. Potrivit unui nou studiu, competențele lingvistice ale micuților se dezvoltă mai bine atunci când ei ajung să facă conexiuni între cuvinte și obiectele din lumea din jurul lor.
Vocabularul bebelușilor se poate îmbogăți înainte chiar să înceapă să vorbească, folosind gesturi, ce ulterior vor fi înlocuite cu cuvinte. De asemenea, se pare că ei se vor descurca mai bine la școală deoarece vor cunoaște mult mai multe cuvinte.
Cercetătoarele Meredith Rowe și Susan Goldin-Meadow de la Universitatea din Chicago au observat 50 de copii din familii din diferite medii socio-economice pentru a înțelege de ce unii vorbesc mai repede decât ceilalți. Concluzia a fost că părinții cu o educație mai înaltă utilizau gesturi mai des și, ca rezultat, copiii lor învățau și ei să folosească astfel de semnale.
În medie, micuții din familiile mai bine educate utilizau 24 de gesturi diferite în timpul unei sesiuni de joacă de 90 de minute. Copiii din familiile cu o educație medie și scăzută comunicau folosind numai 13 semne.
Vocabularul bebelușilor se poate îmbogăți înainte chiar să înceapă să vorbească, folosind gesturi, ce ulterior vor fi înlocuite cu cuvinte. De asemenea, se pare că ei se vor descurca mai bine la școală deoarece vor cunoaște mult mai multe cuvinte.
Cercetătoarele Meredith Rowe și Susan Goldin-Meadow de la Universitatea din Chicago au observat 50 de copii din familii din diferite medii socio-economice pentru a înțelege de ce unii vorbesc mai repede decât ceilalți. Concluzia a fost că părinții cu o educație mai înaltă utilizau gesturi mai des și, ca rezultat, copiii lor învățau și ei să folosească astfel de semnale.
În medie, micuții din familiile mai bine educate utilizau 24 de gesturi diferite în timpul unei sesiuni de joacă de 90 de minute. Copiii din familiile cu o educație medie și scăzută comunicau folosind numai 13 semne.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole din aceeași secțiune
Sâmbătă, 20 Februarie 2010
Sâmbătă, 20 Februarie 2010
Sâmbătă, 20 Februarie 2010
Vineri, 19 Februarie 2010
Vineri, 19 Februarie 2010
Vineri, 19 Februarie 2010
Joi, 18 Februarie 2010
Joi, 18 Februarie 2010
Joi, 18 Februarie 2010