Calitatea îndoielnică a serviciilor și prețurile exagerate alungă turiștii de pe litoral

816
Calitatea îndoielnică a serviciilor și prețurile exagerate alungă turiștii de pe litoral - b902e44a9bfdad44bae25939fbc1ab8a.jpg
Serviciile precare și prețurile exorbitante din unele restaurante și localuri din stațiunea Mamaia fac reclamă negativă litoralului românesc. Constănțenii se lovesc zi de zi de această realitate și se plâng de diferențele existente între restaurantele din stațiune și cele din centrul orașului.

Serviciile prestate de către agenții economici din turism reflectă de cele mai multe ori sănătatea sectorului. Din acest punct de vedere, stațiunea Mamaia este bolnavă.
Dacă te hotărăști să te aventu-rezi în week-end în localurile de pe litoralul Mării Negre, în unele dintre ele vei avea multe surprize neplăcute.
În primul rând, te vei lovi de prețurile exagerate, de cele mai multe ori duble față de cele din centrul orașului. Magazinele alimentare din Mamaia au un preț de vânzare la o sticlă de suc la doi litri de 7 lei, aproape dublu în comparație cu orașul Constanța, unde prețul este de 4 lei.
Restaurantele nu fac nici ele excepție. Sunt cazuri în care meniurile restaurantelor nu afișează prețul corect. Spre exemplu, o ciorbă de burtă costă 6 lei, însă dacă mai adăugi și chiflele, smântâna și mujdeiul de usturoi, mai plătești încă o ciorbă și pe nota de plată apare suma de 10 - 12 lei.
Nici mărimea porției nu este de neglijat. O pizza mică te costă cel puțin 12 - 15 lei. Dintr-o salată sau o porție de preparate din carne nu te vei sătura. Până și pentru o omletă trebuie să plătești 6 - 7 lei, nepunând în calcul și feliile de pâine.
Dar, poate, motivul cel mai des invocat de a nu mai merge pe litoralul românesc rămâne calitatea serviciilor. Operatorul german din turism "TUI" a declarat, nu de puține ori, că a părăsit piața românească tocmai din cauza serviciilor precare existente în stațiunile de pe litoral. Și, dacă intri într-un restaurant din Mamaia, le dai dreptate. Calitatea preparatelor culinare și servirea sunt doar două dintre cauzele nemulțumirii consumatorilor.
Ce părere ar avea un german, dacă, în timp ce mănâncă la un restaurant cu specific românesc, ospătarii încep să strângă și să pună scaunele pe mese, invitându-l, prin acest gest, să plece cât mai repede? Sau în cazul în care este acostat pe stradă, de un ospătar și "invitat" (mai mult obligat) să intre și să consume?
În aceste condiții, restaurantele și localurile din Mamaia nu ajută la creșterea atractivității litoralului românesc. Cu serviciile existente, nu vom face decât să alungăm turiștii autohtoni și străini.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.3971 secunde