Ce produse dobrogene urmează să intre în hypermarketuri

890
Douăzeci de producători din Dobrogea au încercat ieri să ajungă alături de "real,-" la un numitor comun pentru a reuși să intre încă din această toamnă măcar în cele două hipermarketuri ale companiei din municipiul Constanța (cel puțin în primă instanță).

Ce produse crescute pe și în pământ dobrogean ar urma să găsim cât de curând pe rafturi? Struguri, ceapă, morcovi, roșii, varză, cartofi, sfeclă, țelină, mere, păstârnac, pătrunjel, salată verde, dar și ouă de prepeliță, miere de albine, dulcețuri, carne de pui sau preparate. Asta s-a putut vedea ieri la primul târg de achiziții din Dobrogea, dedicat producătorilor locali din zonă, acolo unde practic s-au purtat o serie de discuții care vor avea ca finalitate destule contracte semnate, dacă ar fi să ne luăm după deschiderea producătorilor vizavi de propunerile venite din partea lanțului de magazine.

"Am convingerea fermă că după acest târg vom avea plăcerea să colaborăm cu cât mai mulți producători dobrogeni, cu care vom încheia parteneriate durabile. Cu siguranță nu vom înceta să căutăm în zonă și alți producători locali, iar prin evenimentul de acum spargem doar gheața. Programul pe care l-am lansat anul trecut a început să creeze punți de comunicare și colaborare fructuoasă între noi și producători, iar intensitatea acestor efor-turi va apropia tot mai mult rezolvarea problemelor, în așa fel încât să putem continua să ne ajutăm reciproc să creștem, în beneficiul principal al consumatorului", a precizat directorul comercial al "real,- Hypermarket", Thierry Guillon - Verne.

De exemplu, unul dintre producătorii locali prezent la târg - producător de carne de pasăre - vede această colaborare cu lanțul de magazine mai mult ca pe un prilej de promovare. În plus, nici reducerea costurilor cu distribuția nu este un element de neglijat. "Inițiativa este una foarte bună. Ne dă posibilitatea să ne facem cunoscuți și la nivel național, nu numai pe plan local. Acum doar pe Dobrogea desfacem marfă și puțin în București, prin rețeaua proprie de distribuție. Referitor la costuri, un magazin cum este "realul" vinde un volum mare de marfă și automat reduci costurile, fiind un singur client", a explicat producătorul.

Legumele dobrogene, preferatele cumpărătorilor

Nicolae Danciu, senior mana-ger producători locali, a precizat că legumele din Dobrogea au fost până acum cele mai apreciate de către cumpărători. Cu siguranță însă de succes se vor bucura și ceilalți producători, dacă vor reuși să treacă și de problemele logistice.

"Ne ducem spre producătorii mici, producătorii care au capacitate să livreze în unul, două magazine și sigur, care vor crește ulterior. De exemplu, luăm cazul producătorului de struguri care a venit astăzi aici cu eșantioane. Are câteva hectare de vie pentru struguri de masă, dar va ajunge și la nivel național, la un moment dat. Singurele probleme, pe care încet, încet învață să le depășească, sunt cele legate de logistică. Logistica rămâne, în România, o mare problemă, fie că discutăm pe partea de fructe și legume, fie că discutăm despre apicultorii din Dobrogea. Este o problemă astăzi să asiguri borcane pentru miere, este o problemă să-ți faci etichete", a precizat Nicolae Danciu. 


v v v


Chiar dacă la mare căutare pentru hypermarketuri rămân produsele alimentare, totuși și cele nealimentare s-ar putea să aibă șansa de a ajunge cât de curând pe raioane. "Este adevărat că 80% vindem produse alimentare, dar căutăm foarte mult și produse nealimentare. În programul nostru acordăm o pondere importantă și produselor nealimentare. Aici la târg avem și un producător de mobilier de grădină, din regiune", a precizat Adriana Pița, managerul de comunicare al com-paniei.


Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.921 secunde