Cine îi ajută pe marinari când dau de necaz?
Articole de la același autor
Comentează știrea
Stimate domnule redactor, Va rog sa nu ii mai faceti reclama lui Mihalcioiu, ca are bani destui.Atata timp cat marile companii sunt obligate prin lege sa cotizeze la sindicatul navigatorilor, sume uriase, sume permanente,va rog sa-mi spuneti de partea cui se afla sindicatele in situatia unui conflict intre marinar si companie? Raspunsul este:de partea companiei.Si atunci de ce sa mai plateasca marinarul la sindicat? Cu parere de rau aceasta organizatie care are angajati cu salarii enorme, nu face nimic pentru marinari.Ar trebui desfiintata aceasta organizatie si marinarii ar trebui sa aibe un organism care sa le ofere doar lor protectie,nu si companiei la care lucreaza.Nu mai manipulati oamenii.
Cei care pleaca pe mare trebuie sa plece printr-o companie de crewing atestata de ANR. Doar astfel, in cazul in care lucrurile nu merg bine, marinarul poate fi adus acasa pe cheltuiala armatorului. orice companie de crewing are in spate o suma de bani din care este obligata sa suporte cheltuielile daca marinarul se repatriaza din vina armatorului, orice alta vina care nu-i apartine. deci, se citeste bine contractul, dar inainte de asta, mai cititi si voi pe furumurile de specialitate despre una-alta referitor la companiile de crewing, doar asa ca sa aveti o idee. Nu tot ce scrie pe forum este 100% adevarat, mai sunt si glasuri mai rele care trag gogosi la greu. Apoi, sindicatul, nu trebuie sa-l criticati asa de tare, eu am fost membru din 1991, am cotizat lunar o perioada destul de lunga. Au fost cazuri cand doar sindicatul a putut rezolva o serie de probleme dar au si ei o limita. Deci, ochii mari la semnarea contractului si cautati firme care sunt pe site-ul "ainostri", atestate de ANR. Hai sa aveti parte de vreme buna pe hali mari-hali oceane !
Domnule Batran Pirat, Dumneata nu ai nici o treaba cu munca unui marinar.Dumneata esti platit de sindicate si nu iti pasa decat de propriu buzunarul.Din pacate marinarii sunt ajutati doar de Dumnezeu cand sunt departe de casa.Din nefericire marinarii trebuie sa lupte pentru drepturile omului, pentru ca nu sunt respectate. Pacat ca romanii au un presedinte de tara care a fost comandant de nava si si-a batut joc atat de tara cat si de tot ceea ce a insemnat flota romaneasca. Dar multe sunt de spus si multe sunt de facut.Va rog sa nu mai ne manipulati ca ne-a ajuns cutitul la os.Aveti putin respect.
Domnule Valeriu, Iti este frica ca ramai fara loc de munca?Lasa, ca au ramas si altii fara loc de munca si nu au murit.Sindicatele, asa cum sunt ele organizate in acest moment, nu isi au rostul.Pe mine degeaba ma ameninti, ca nu am legatura cu afacerile voastre cu companiile de shipping.Dar asa cum spuneam, ne-a ajuns cutitul la os.Vom vedea cine ce va face.Dar inca o data, nu ne mai manipulati.Au murit destui marinari si este de ajuns.Trebuie luata o masura.Vom vedea.
Sunt de partea celui cu manipularea, il sustin si vream sa spun acelasi lucru:vrem protectie pentru noi marinarii care plecam departe de tara.Sindicatele, din pacate, asa cum sunt ele organizate, adica incaseaza cotizatii de la companiile de shipping (cotizatii care sunt obligate prin lege, sunt permanente, bani multi) se declara apoi de partea marinarului.Si marinarul pleaca in speranta ca firma de shipping este OK,dar daca se intampla ceva pe vas, compania de shipping nu are nici un interes sa apere marinarul(de ce sa ii mai asigure protectie si marinarului, nu are atatea cheltuieli).In situatia de fata atat compania de shipping, cat si marinarul au cotizat la sindicat.Va intreb de partea cui vor fi sindicatele? De partea marinarului care a cotizat si nu se stie daca va mai cotiza(poate sa moara dupa accidentul pe mare) sau de partea companiei care a cotizat si va cotiza bani grei in continuare la sindicat? Deci sindicatele nu vor ajuta marinarii in nici o situatie, nici chiar daca cotizeaza la sindicat.Lucrurile trebuie schimbate in asa fel incat marinarul cand pleaca pe mare sa aibe un suport, altul in afara de Dumnezeu.
Draga sef mecanic, Imi este tare greu sa cred ca intr-adevar mergi pe mare cu marinarii.Imi este destul de usor sa inteleg ca esti de partea sindicatelor deoarece am impresia ca esti salariatul lor.Deci nu te ascunde sub numele de sef mecanic ca nu este cazul. Stim cine esti si ce hram porti.In locul vostru mi-ar fi rusine sa mai scot articole de genul asta:sindicatele sunt de partea marinarilor.Ce mai vreti?Sindicatul nu are bani destui de la companiile de shipping?Sa inteleg ca firmele nu mai cotizeaza destui bani si acum doriti sa atacati si buzunarele saracilor marinari?Nu va e rusine un pic?
Lucrurile se prezinta astfel:singurul aliat al marinarilor cand pleaca pe mare este Dumnezeu. Cu acest articol, sindicatul vrea sa impresioneze cetatenii romani care merg pe mare si care inca nu cotizeaza la sindicat.Sa inteleg ca sindicatul are o foame mare de bani si mai vor sa pacaleasca si alti oameni? Eu stiu ca nu ii obligati sa cotizeze la sindicat, dar atat timp cat nu faceti nimic pentru marinari, de ce mai vreti sa-i mai pacaliti?Ce salarii castiga oare oamenii din sindicat?Ar fi dragut sa aflam si noi, muritorii de rand, ce salarii aveti,avand in vedere ca nu faceti nimic pentru oameni, ci doar ajutati companiile de shipping sa prospere si sa le creasca cifra de afaceri.
http://adevarul.ro/locale/sibiu/unda-verde-eutanasierea-maidanezilor-sibiu-1_530f3ec4c7b855ff56b7247b/index.html
Lucrurile se prezinta astfel:singurul aliat al marinarilor cand pleaca pe mare este Dumnezeu. Cu acest articol, sindicatul vrea sa impresioneze cetatenii romani care merg pe mare si care inca nu cotizeaza la sindicat.Sa inteleg ca sindicatul are o foame mare de bani si mai vor sa pacaleasca si alti oameni? Eu stiu ca nu ii obligati sa cotizeze la sindicat, dar atat timp cat nu faceti nimic pentru marinari, de ce mai vreti sa-i mai pacaliti?Ce salarii castiga oare oamenii din sindicat?Ar fi dragut sa aflam si noi, muritorii de rand, ce salarii aveti,avand in vedere ca nu faceti nimic pentru oameni, ci doar ajutati companiile de shipping sa prospere si sa le creasca cifra de afaceri.