Tragediile care au cutremurat shipping-ul românesc
Articole de la același autor
Comentează știrea
Faptul ca statul roman e bolnav si impotent nu e o scuza. Trebuie judecat la Strassburg, la curtea drepturilor omului. Una dintre conventii este dreptul la un proces echitabil în materie civilă sau penală. Excelentele lor, ambasadorii trebuie agătati in aceste procese chiar dacă si astia au imunitate (adică el îti da in cap iar tu trebuie sa spui merci)
Un angajat al statului Roman are doar urmatoarele prioritati: 1. Sa fure si / sau sa ia spaga cat mai mult, 2. Sa stea cat mai putin la servici, 3. Cat sta la servici sa nu faca mai nimic exceptand cand are interes pt pct 1. Si cum ar putea avea alte prioritati cand asta fac si cei mari, conducatorii iubiti? Pestele stim de unde se strica!
Da, eu Băse Dracul sunt di vină pintru ca am vandut pe 1 dolar fiecare vapor romanesc sa nu mai aveti voi cu ce naviga si am luat spaga 100.000 dolari la fiecare vapor vandut. Acum ati inteles de unde am eu bani sa cumpar teren agricol la Nana in jud.Calarasi ?...Ce credeati ma ca am luat imprumut de la CEC ?....Am facut asta sa va dau praf in ochi sa nu mai vedeti adevarul-adevarat ! Ha...ce frumoasa-i tara mea ! Oare o sa ma impuste poporul roman dupa ce mi se termina mandatul ?...Nuuuu, pentru ca am sa fug din tara cu Elena mea, nu băăăă....Elena Basescu, ci Elena Udrea, fosta Cocoș, sa-mi cheltuiesc " cocoșeii " prin Las Vegas....hai ca-i bine ! Am uitat sa va mai mint odata inainte de a pleca : Să traiti bineee !!!!...ce v-am pacalit băăăăă.....ce v-am păcălit !!!
Sicer raman fara cuvinte...dar este strigator la cer!Nu pot sa cred ca intr-o tara civilizata, asa cum este Romania, ma rog nu la nivelul Germaniei, ne purtam cu oamenii ca si cum ar fi animalele.Marinarii romani pleaca pe mare, la o munca foarte grea, aduc bani in tara,iar statul roman ii condamna la moarte.Navigatorii romani platesc taxe, impozite si sunt cetateni cu drepturi depline, egale in fata legii.Statul este obligat sa intervina pentru ei.Nu trebuie sa astepte ultimul moment ca sa actioneze,pentru ca raman oameni marcati pe viata, daca nu mor in scurt timp dupa.Marinarii romani trebuie protejati si au dreptul la prezumtia de nevinovatie oriunde in lume.Daca dai cu pumnul si apoi cauti dovezi, omul respectiv este marcat pe viata.Vreau sa cred ca situatiile tragige de mai sus sunt suficiente ca sa nu se mai intample cazuri de genul asta.Vreau sa cred ca nu trebuie sa ne judecam pentru drepturile omului si ca putem sa facem ceva macar acum in ultimul ceas.
Un articol tendentios legat de implicarea sau neimplicarea autoritatilor si al SLN-ului. Nimeni nu acuza fara motiv, indiferent ca este vorba despre Nigeria sau Potugalia sau Brazilia sau Argentina. mentalitatea celui care a scris... sau mai bine zis motivatia acestui articol este ridicarea in slavi si pe podium al domnului Mihalcioiu. Pentru cei ce stiu cu ce se mananca dreptul maritim international, acest articol nici nu trebuie citit dupa parcurgerea primelor randuri. Asa ca pentru cei ce nu stiu, o simpla cautare pe siturile de profil cu referire la cazurile respective poate sa aduca lamuriri ce nu se suprapun deloc cu cele enuntate in articol! Sunt curios daca ramane comentariul sau nu...
Stimate domnule justitiar, Dumneata nu esti navigator si nu sti ce inseamna munca pe mare.Din fericire nici eu nu stiu, pentru ca sunt femeie, dar din nefericire atat tatal, bunicul, cat si unchii mei au fost navigatori.Pot sa spun cu mana pe inima ca aceasta meserie,este una extrem de grea si din aceasta cauza multi barbati renunta si fac altceva.Este foarte usor sa acuzi si apoi sa iti dai seama ca nu ai dovezi clare, sigure ca sa poti condamna un om.Cine plateste apoi pentru toate greselile? Si cu ce pret trebuie sa platesti ca sa poti sterge cu buretele tot raul care s-a produs asupra acestor oameni cat si asupra familiilor?
Excelentele lor, ambasadorii romani dorm in bocancii statului pe bani frumposi si fac bisnita sub acoperirea bagajului diplomatic.
Si va rog mai lasati-ne si cu sindicatul navigatorilor si cu Mihalcioiu, pentru ca atata timp cat companiile de shipping sunt obligate sa plateasca sindicatului navigatorilor o taxa permanenta, Mihalcioiu si ai lui nu vor apara navigatorul in lupta cu companiile de shipping. Asa ca ar trebui desfiintata aceasta institutie care nu face nimic in apararea marinarului cu angajatorul.Degeaba il ridicati in slavi pe Mihalciuoiu.
Va spun eu ca Dorel Iftodi s-a sinucis ori a fost ajutat ca era dus de mult cu pisicul il cunosc prea bine nu era normal omul asta.Vizitele medicale sigur le-a luat ci spaga ca Burbea zis nebunul ia la greu.Toti marinarii stiu ca I se spunea Dorel nebunul si inca de acum vreo zece ani daca nu mai mult se mai batea prin cabina cu marinarii care aveau tupeul sa I se opuna pe buna dreptate.
Nu vreau a va jigni,e foarte usor si nu foloseste la nimic. Se vede de la o posta ca suntetzi OUT total. Orice cerere pentru o problema adresata autoritatilor romane de la ambasade(sau consulate) sunt sortite,cam95%,esecului.Ai mai mare ajutor de la bastinasi.Daca invitatiile sunt facute pentru vreun chiolhan sau sa le umpli masinile cu cadouri sau mancare,atunci ai cam 95% sortzi de izbanda Si spun din proprie experientza( Vezi cazul navei TIMIS,1995-Lisabona.Iar pentru SLN,vedetzi caz Tg Neamtz-1997.Nu am fost refuzat NICIODATA daca s-a ivit vreo problema,sa nu fiu ascultat,ajutat daca s-a putut,sau indrumat spre bine unde ajutorul imediat nu a putut fi facut. Va Salut!