Consiliul Concurenței cere reglementări pentru eliminarea confuziei dintre medicamente și suplimentele alimentare

314
Consiliul Concurenței cere reglementări pentru eliminarea confuziei dintre medicamente și suplimentele alimentare - consiliulconcurenteicerereglemen-1641911100.jpg

Articole de la același autor

La nivelul consumatorilor există o confuzie între medicamentele eliberate fără prescripție medicală și suplimentele alimentare – este concluzia unui studiu realizat de Consiliul Concurenței. Instituția consideră că e necesară introducerea unor reglementări care să elimine confuzia.

În anul 2020, ponderea publicității la medicamente și suplimente alimentare în totalul activităților de publicitate a fost de 30%, în creștere față de 23,7%, în 2018.

Publicitatea referitoare la medicamente și suplimente alimentare este tot mai agresivă. În anul 2020, numărul total al spoturilor publicitare cu această temă, difuzate de posturile de televiziune din România, a fost de 3.342.946, în creștere cu 36% față de 2018.

În cazul suplimentelor alimentare, creșterea a fost de 65%, ajungându-se la 1.461.548 de spoturi publicitare.

În acest context, Consiliul Concurenței recomandă realizarea unor campanii de educare și informare având ca scop difuzarea de informații cu privire la particularitățile suplimentelor alimentare și medicamentelor fără prescripție medicală.



Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.6759 secunde