Curierii firmei Total Post își bat joc de locatarii unui bloc din Constanța

2587
5

Articole de la același autor

Un locatar din blocul G1, de pe strada Crișanei, din Constanța, a sunat la redacție pentru a-și exprima indignarea față de modul în care firma de servicii poștale și de curierat Total Post își îndeplinește obligațiile față de clienți. "Domnule redactor, deunăzi am găsit plicul cu factura de la Vodafone la intrarea în scara blocului, în spațiul unde e interfonul. Pe plic era menționată precizarea că livrarea a fost efectuată de Total Post." Potrivit interlocutorului, care a dorit să nu-i fie menționat numele în ziar, astfel de "livrări" pe treptele din fața blocului au mai existat. În urmă cu doi ani același lucru i s-a întâmplat cu o corespondență de la Fisc.

În cazuri mai fericite, plicurile transmise prin intermediul firmei Total Post au fost lăsate în afara cutiilor poștale sau au fost introduse în cutii doar pe jumătate, astfel că oricine putea să le ia.

"Sunt cazuri în care corespondența ne este adusă cu mare întârziere față de momentul expedierii. S-a întâmplat ca odată să mi se aducă plicul cu corespondența de la serviciul local de taxe și impozite în afara termenului prevăzut în înștiințarea din plic. Astfel de livrări ne aduc prejudicii materiale, ne pun în situația de a plăti dobânzi și penalități către autorități și furnizorii de servicii", a declarat interlocutorul.

Din aceste motive, locatarii blocului G1 au decis să transmită o sesizare conducerii firmei Total Post, prin intermediul Asociației de Proprietari nr. 834, gândind că poate aceasta nu știe cum își îndeplinesc atribuțiunile de serviciu curierii ei din Constanța.

Am încercat să luăm legătura cu conducerea firmei Total Post, dar fără succes. De la celălalt capăt al firului ne-a răspuns un glas de femeie, care s-a recomandat Andreea Dinu, consultant. După ce ne-a îndrumat mai întâi să ne adresăm dispeceratului din Constanța, a acceptat să asculte ce nemulțumiri au locatarii din blocul G1, dar fără să ne comunice ce măsuri se vor lua.

Nu este prima dată când constănțenii se plâng de prestațiile acestui furnizor de servicii poștale și de curierat. Probleme au avut și locatarii blocurilor de pe străzile Bobâlna și Constructorilor, care erau nevoiți să-și caute plicurile cu facturi de la furnizorii de utilități prin scările blocurilor vecine. Teancurile de scrisori erau lăsate aiurea, în scările blocurilor.

În ultimii trei ani, cazuri asemănătoare celor prezentate mai sus au fost relatate de presa din Prahova, Vaslui și Arad.

Nu știu ce se întâmplă în "bucătăria" firmei Total Post, ce măsuri au luat managerii ei pentru creșterea calității serviciilor, dar un lucru este clar: unii dintre curieri își bat joc de toată lumea: de clienți, de populație și de propria companie.

Dacă Total Post nu își instruiește și nu își disciplinează personalul, dacă nu îmbunătățește calitatea prestațiilor, riscă să crească numărul nemulțumiților și reclamațiilor, iar clienții să renunțe la contracte. 

Comentează știrea

Ioana
3 februarie 2016
Total post jalnici

In toata Constanța procedează astfel, facturile vin la o luna jumătate de la expediere. Nu inteleg de ce nu se reziliaza contractele cu aceasta firma de catre Raja, Congaz etc....

Postarita Cristinel
3 februarie 2016
ToTAL PROST

O alta tema pentru DNA. Cine,din Primarie a reziliat contractul cu Posta Romana penntru a a da pe mina unor neispraviti repartizarea corespondentei.? Cit o fi fost spaga. Ametitii de la Total Post nici u cunosc macar strazile Constantei. Se cvede ckar ca acest costract de servicii a fost ci dedicatie. Daca intrati pe fir si aflati cine e patron veti acea toate raspunsurile. Pina si Fiscul foloseste Total Prost.Se intirzie comunicarile sau se pierd si esti pasibil de penalizari.

Ema
3 februarie 2016
BANI

Castiga bani de acasa. Aceasta poate fi o mare oportunitate pentru tine! Cautam colaboratori pentru publicare anunturi. Se lucreaza comod de acasa, maximum 3 ore pe zi, in funtie de abilitati. Cerinte: - calculator - conexiune internet - rabdare - cunostinte minime PC - seriozitate - perseverenta Nu este necesara experienta.Oferim instruire gratuia sub forma unor lectii prin e-mail. Veti trece mai intai prin instruire apoi, dacă doriti, veti incepe sa lucrati. Pentru mai multe detalii lasati mesaj cu textul "INFO " la adresa de e-mail : [email protected]

cosovanu eugen
17 februarie 2016
Facturile de la Congaz

Si in Medgidia aceeasi firma nu distribuie la timp facturile de la congaz din octombrie nu am primit decat o factura m-am dus la ei sediu sa le cer factura sa o platesc si mi-a vorbit foarte urat,am spus ca o sa le fac reclamatie la OPC si mi s-a raspuns sa le fac ca nu-i intereseaza sefa este foarte aroganta. Toata lumea se intreaba ce e de facut cu firma aceasta!

Doina
7 mai 2016
Plicuri

Am primit azi 07.05 prin Total Post facturi de la Raja si Engie cu data postei Total din 19.04, 26.04, 28.04, 29.04. Da si un plic din 05.05. In total 9 plicuri. Sunt complet nemultumita de asa zisele servicii Total Post. Total bataie de joc! Am sa fac cerere sa primesc facturile pe mail. Asa am sa le primesc in timp util! A bon entendeur salut!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.7274 secunde