Fermierii români au acum o platformă de promovare a produselor

126
Fermierii români au acum o platformă de promovare a produselor - fermieriiromani-1635356023.jpg

Articole de la același autor

Fermierii români îşi pot promova de acum produsele locale pe o nouă platformă de tip e-commerce. Este vorba despre un start-up lansat în 2021 de doi antreprenori români, Andrei Mihăiță și Dragoș Popescu care au fondat Farmvio, o platformă specializată în vânzarea, promovarea, transportul şi trasabilitatea produselor agroalimentare. Platforma a primit o investiţie de 50.000 de euro iar pe viitor cei doi antreprenori vor să o dezvolte regional, pe piaţa din Polonia, Cehia şi Ungaria, cu ajutorul fondurilor europene. Antreprenorii vor să ajungă până la sfârşitul lui 2021 la atragerea unui număr de 2.000 de fermieri activi pe site, iar într-un an şi-au propus să atragă un număr de 50.000 de clienţi, persoane fizice dar şi juridice din domeniul HoReCa sau procesare. Fermierii vor fi acceptaţi pe baza actelor doveditoare că sunt producători, Farmvio fiind gândit ca un magazin virtual de unde vor putea fi cumpărate toate categoriile de alimente care pot fi produse într-o fermă: legume, fructe, carne şi specialităţi din carne, lactate şi ouă, produse de panificaţie, conserve şi dulceţuri, băuturi naturale non-alcoolice şi alcoolice etc. Ca şi noutate, fermierii îşi vor putea administra singuri contul iar prin trasabilitatea produselor, clienţii vor şti din ce fermă provin produsele şi când vor putea face precomenzile. De asemenea, prin intermediul platformei fermierii activi se vor putea ajuta între ei, pe sistemul „cerere şi ofertă”.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.7417 secunde