Flota GSP

982
2
Flota GSP - flotagspnavagspphoenix-1394207099.jpg

Articole de la același autor

Flota companiei Grup Servicii Petroliere este formata din trei mari categorii de asset-uri: platforme de foraj marin, nave de construcții marine și nave de asistență și aprovizionare cu diferite funcțiuni. Structura ei e următoarea:
- foraj marin: (platforme autoridicătoare mobile pentru foraj marin, MODU/mobile offshore drilling unit): "GSP Atlas" - platforma autoridicătoare/jack-up de tip cantilever, "GSP Prometeu", "GSP Saturn" - platforma autoridicătoare/jack-up de tip cantilever, "GSP Orizont" - platforma autoridicătoare/jack-up de tip cantilever, "GSP Jupiter" – platforma autoridicătoare/jack-up de tip cantilever, "GSP Britania", "GSP Fortuna", "GSP Britania" și "GSP Uranus"; 
- construcții marine: "GSP Falcon" - nava cu sistem de poziționare dinamica, clasificata DNV, pentru instalarea conductelor submarine rigide si flexibile, "GSP Bigfoot 1"- barjă cu sistem de poziționare dinamica clasificata ABS, pentru instalarea conductelor submarine si pentru operațiuni heavy lift (operațiuni de ridicare de mare tonaj; acestea se desfășoară în general în cadrul lucrărilor de instalare a construcțiilor marine precum jackete și platforme fixe, instalații eoliene în proiectele eoliene marine sau în proiectele de dezafectare a instalațiilor marine); "GSP Bigfoot 2" - barjă semisubmersibilă. La acestea se adauga macaralele plutitoare "GSP Neptun" (de 1.800 tf) si "GSP Granit" (100 tf).
- Nave multifuncționale de asistență pentru industria marină de petrol, gaze si energie eoliana:
a) AHTS (nave pentru operațiuni de papionaj - mutare și poziționare de platforme autoridicătoare sau semisubmersibile, nave de construcții marine): "GSP King", "GSP Alcor", "GSP Queen", "GSP Vega"
b) PSV (nave de aprovizionare) - "GSP Orion" (cu sistem de poziționare dinamica și echipament de recuperare a hidrocarburilor deversate accidental și stocare a acestora, aflat în contract cu EMSA/ Agenția Europeană de Siguranță Maritimă ca navă OSR/ Oil Spill Recovery/navă de intervenție pentru recuperarea hidrocarburilor deversate accidental în Marea Neagra), "GSP Licorn" și "GSP Perseu";
- nava pentru transportul echipajelor – "GSP Phoenix";
- nava MEDEVAC/evacuare medicală de urgență și transport rapid de personal - "GSP Lyra".
Pe lângă cele enumerate mai sus, GSP mai deține și operează o flotă de ROV-uri/roboți submarini comandați de la distantă, atât pentru inspecții, cât și pentru lucrări submarine, și un echipament de scufundare în saturație cu capacitate de 12 locuri, care poate atinge adâncimea maximă de lucru de 300 metri.


Comentează știrea

no name
8 martie 2014
jafuri

Romani nu punetti botul ca toate sint niste jafuri,ori ca asa au fost de la inceput ori ca au fost aduse in starea asta ca nu s-au facut reparatiile la timp si nu s-a facut intretinerea ca la carte nunmai si numai din cauza banilor ca asa-i romanul invetsitie zero prfit max-Comanescu marele patron de carton-marioneta lui Basescu.De aia stau majoritatea pe dreapta de bune ce sint si de serios ce este Comanescu

un roman
1 octombrie 2017
POZA

Poza spune adevarul, a navei,si a alora,cu mina,spre zare si cu ochii,pe hirtii,cit mai multe,de valoare, Ce-a construit,ce-a mai ramas din flota Tigrului,Europei, nu sunt in stare sa-le intretina,apropo, se zice,se dovedeste,si de Curtea de Conturi a Romaniei,ca ,se furadelapideaza,evazioneaza,se abuzeaza de catre stat vre-o patruzeci de banuti, dintr-un RON, la pungulitele coruptilor, a auzit, Toderica justitiarul,mai de sus,americanul,ce a zis,

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.383 secunde