Gigantul DSME sancționat pentru "practici comerciale incorecte"
244
Articole de la același autor
"MĂCEL" la Antifraudă: 1.303 candidați RESPINȘI la interviu
04 Noiembrie 2013
ACUZAȚII GRAVE PRIVIND CORUPȚIA DIN PORTUL CONSTANȚA
30 Septembrie 2013
Corupția din porturile maritime a explodat
02 Octombrie 2013
Totul despre marele concurs de la Antifraudă
25 Septembrie 2013
Teza de la Antifraudă a făcut 333 de victime
23 Octombrie 2013
Potrivit presei din Coreea de Sud, Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME), cea de a treia mare companie de construcții navale a lumii, a fost penalizată cu circa 25 milioane de dolari pentru ceea ce Comisia Coreeană pentru Comerț Corect a etichetat drept "practici comerciale incorecte".
Sancțiunea este considerată ca fiind una dintre cele mai mari aplicate unui contractor sud-coreean din sectorul apărării, fiind ultima dintr-o serie de cazuri în care respectiva comisie a acuzat companiile locale, din industria apărării, de "practici comerciale incorecte".
Presa coreeană citează un comunicat al comisiei, în care se afirmă că DSME ar fi operat, unilateral, tăieri de prețuri în afacerile derulate cu 89 de subcontractori locali, în intervalul 2008 - 2009. Rămâne de văzut dacă fabricantul de nave va respinge alegațiile și se va apăra în justiție. DSME este acționarul majoritar al companiei româno-sud coreene Daewoo - Mangalia Heavy Industries, cu o participare de 51% la capitalul social.
Interesant ar fi de aflat dacă în relațiile comerciale dintre DSME și Daewoo - Mangalia Heavy Industries au existat practici de genul celor de care vorbește presa din Coreea de Sud. Cel ce ar trebui să răspundă la o astfel de întrebare, fiind direct interesat, este statul român, în calitate de acționar minoritar.
Sancțiunea este considerată ca fiind una dintre cele mai mari aplicate unui contractor sud-coreean din sectorul apărării, fiind ultima dintr-o serie de cazuri în care respectiva comisie a acuzat companiile locale, din industria apărării, de "practici comerciale incorecte".
Presa coreeană citează un comunicat al comisiei, în care se afirmă că DSME ar fi operat, unilateral, tăieri de prețuri în afacerile derulate cu 89 de subcontractori locali, în intervalul 2008 - 2009. Rămâne de văzut dacă fabricantul de nave va respinge alegațiile și se va apăra în justiție. DSME este acționarul majoritar al companiei româno-sud coreene Daewoo - Mangalia Heavy Industries, cu o participare de 51% la capitalul social.
Interesant ar fi de aflat dacă în relațiile comerciale dintre DSME și Daewoo - Mangalia Heavy Industries au existat practici de genul celor de care vorbește presa din Coreea de Sud. Cel ce ar trebui să răspundă la o astfel de întrebare, fiind direct interesat, este statul român, în calitate de acționar minoritar.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Vineri, 17 Mai 2013
Marţi, 19 Iunie 2012
Miercuri, 02 Mai 2012
Marţi, 15 Ianuarie 2013