INVESTIȚIA DE MILIOANE DE EURO ce va schimba polul comercial al CONSTANȚEI!
Comentează știrea
Este clar ca nevoile comunitatii in secolul XXI sunt de a traversa orasul direct si fara a ocoli calea ferat pe distante mari. Asa ca s-ar impune ca linia de tren si gara sa fie trecute in Subteran, iar in spatiul ramas liber trasarea unor strazi care sa inlesneasca traversarea orasului de la Strada Ion Ratiu la CET, fara ocolisuri mari. Pentru calea ferata a trebui cautate solutii de transport zonal spre exemplu Constanta Ovidiu Lumina Navodari, sau Constanta - Aeroport Mihail Kogalniceanu. Trenul este alternativa cea mai rapida si ieftina la transportul rutier si n-ar trebui inlaturata tinanad cont numaru l crescut de accidente, dar si costurile suplimentare care le ridica infrastructura rutiera. Din pacate banii comunitatii locale sunt cheltuiti pe proiecte de imagine si ambitii personale ale edililor, iar pentru proiectele de interes amjor nu exista fonduri... Asteptam schimbarea!!!!!
Asta o fi C.E.T-ul ? Asta e CET-ul promis. Primarul s-a tinut de cuvant. " Un nou CET ,o gogomanie mai ieftina- USL-Radu Mazare " M-am lamurtit,maica. Au explodat preturile in zona. Dragul de el ! Primarul inimilor noastre !
Stimata doamna, nu v-ati saturat de gogoritzele si promisiunile fara fundament ale USL-ului, si mici atentii de ochii lumii???? Cum va plangeti de gigacalorie, primarul inimilor noastre s-a tinut de cuvant, ne-a facut imn a marit taxa de habitat si urmeaza si alte surprize, asa ca votati-l in continuare ca sa avem pe cine injura!
Sigur !! o sa isi ia o mare teapa...o sa vedeti peste cativa ani.Numai exista putere de cumparare,oamenii is mai chibzuiti la banii
eu , adica gara nu ma mut, unde ati vazut voi gara mutata in afara orasului ??? la istanbul exista gara frumoasa si in partea europeana si in cea asiatica, la amsterdam gara e aproape de centru, cine p...a mea a scris articolul asta??? se vede ca e scris la comanda..
Pai asa si e ! Ei habar nu au despre ce e vorba cu gara si cu liniile de acolo .Incurca pe multi trenurile chiar nu stiu de ce sunt asa contra si sa faci cica pasaj sau s-o muti in subteran ? :)) Pai dedesubt se afla si tunelu saligny si alte conducte de petrol . E scris la Comanda celor care au dat avizele pentru mall care tin partea mall-ului ! In rest , lasa ca mai facem un sens giratoriu !
Pana sa mutam gara, mai bine s-ar gandi cineva cum sa curetze toooat azona din Ftza Garii. Sa- i dea o alta fatza. Statia aia RATC de tabla din anii 80' , floraresele care arunca apa de la flori exact acolo, BISNITZARI mai multi decat calatorii din staie, tarabele ala aruncat pe acolo....tziganii care cersesc.. etc.Vechea autogara care pute a WC, Aialalti spre Mangalia tipa din toti plamanii si scuipa seminte peste trecatori.. Intersectia aia blocata de autocare...He he.. Si cand te gandesti ca asta e principala poarta a orasului...
Cand vorbim de mutatul garii vorbim NUMAI de terenurile din care hotul de mazare sa-si mai traga niste spagi multiple.Sper sa nu mai apuce animalul.
RISE Project Afacerea "Cainele fara stapan". Vezi in contul caror firme ajung milioane de euro de la bugetul local de Radu Tutuianu RISE PROJECT Miercuri, 24 aprilie 2013, 12:00 Actualitate | Administratie Locala Maidanezi Maidanezi Foto: Agerpres Cainii fara stapan sunt o afacere de multe milioane de euro in Romania. Primariile din marile orase ale tarii au alocat sume foarte mari pentru programe de prinderea, transportul si gestionarea populatiei canine insa rezultatele sunt departe de a fi satisfacatoare.