Investiții private în porturile Constanța și Midia

658
2
Investiții private în porturile Constanța și Midia - investitiiprivateport-1387824456.jpg

Articole de la același autor

Din punct de vedere inves-tițional, portul Constanța este etalonul Mării Negre. Porturile rusești și ucrainene au făcut eforturi să țină pasul cu el, să nu rămână prea mult în urmă în ceea ce privește facilitățile, capacitățile de depozitare și ratele de operare, adâncimile și siguranța navigației. În 2013, operatorii privați au continuat să investească, pregă-tindu-se pentru viitorul ciclu al creșterii economice. Cele mai importante investiții aflate în derulare, în porturile Constanța și Midia, sunt următoarele: 
 SC "Canopus Star" - extinderea capacității terminalului de cereale din dana de gabare de pe digul de larg (valoare 25.231.644 lei);
 SC "Silo Port" - modernizarea capacităților de procesare, depo-zitare cereale (7.690.962 lei);
 SC "Kronospan Zona Liberă Constanța" - construirea platformei nr. 2 pentru mărfuri generale (6.966.360 lei); 
 SC "North Star Shipping" - schimbarea destinației clădirii adăpost pentru muncitori (922.787 lei), extinderea capacității de depozitare a cerealelor (4.872.107 lei);
 SC "Niva Prodcom" - con-strucția unei noi capacități de depozitare, condiționare și uscare a cerealelor, în dana 17 (69.254 lei), modernizarea capacității de procesare și depozitare cereale în cadrul silozurilor (4.030.782 lei);
 SC "Property Development" - platforma logistică, lucrări de modificare a proiectului (3.870.000 lei);
 SC "United Shipping Agency" - siloz șrot, în dreptul danei nr. 31 (2.612.522 lei); 
 SC "Minmetal" - realizarea unei clădiri administrative modulare, din containere, în dana 45 (1.209.191 lei), dezvoltarea unui front de încărcare-descărcare (869.213 lei);
 SC "Comvex" - sistem de des-cărcare vrac din vagoane CF (1.324.749 lei);
 "Rompetrol Rafinare" - insta-lație livrare hexan, în dana 9 B, din portul Midia (1.239.500 lei);
 "OMV Petrom" - reabilitarea termică și modernizarea fațadei imobilului de birouri "Petromar" (522.625 lei); 
 SC "Socep" - construirea de copertine pe schelet metalic pe platforma existentă (223.714 lei); realizarea protecției pereților magaziei 1, de pe molul II (233.900 lei);
 SC "Ceminter" - extindere prin executarea buncărului de cenușă (380.000 lei);
 SC "Decirom"- realizarea a trei copertine demontabile (230.732 lei).


Comentează știrea

docher
24 decembrie 2013
evaziune

stimate reporter,toate stirile din acest domeniu pe care le prezinti sunt exact apa de ploaie,niciodata nu incerci sa intre in detalii despre firmele care ,mai sus mentionate ,efectueaza constant,evaziune fiscala.alaturi de ele,stau si ''celebrele''firme de pilotaj ,toate aliniate in competitia care reuseste cea mai mare evaziune,momentan,Black sea pilots si Euroest fiind fruntase.nu ar fi interesante articole sa citeasca poporul despre actionarii lor?si despre cei din bucuresti de la partide?despre total;itatea pilotilor care cer tigari de la nave,cumulate ar fi o prada mult mai mare decit ce prezinti in ziar,stimate reporter!

docher 2
24 decembrie 2013
Ii ceri prea multe lui Titza ...

Nu-ti mai bate gura de pomana "docher" ! Toata lumea stie ca acest pseudo ziarist , Titza-Calin (Copy/Paste) , scrie doar ce primeste de la fi-su pe care l-a angajat la APC... Cel mai tare articol al sau este cel legat de nivelul radiatiilor de la Cernavoda sau cel referitor la pretul petrolului... Cum il tine Dumitrita Bosanceanu pe incapabilul asta , care copiaza articole despre accidente navale de pe Google si semneaza ca autor ?!? Sau , merge la o dusca cu prostul ala de la Sindicatul Navigatorilor , dupa care , daca masa a fost imbelsugata (si desigur platita de sindicat) il preamareste pe imbecilul ala de mihalcioiu...

Articole pe aceeași temă

Vineri, 06 Decembrie 2013
Stire din Economie : Cât ne costă lipsa autostrăzilor
Pagina a fost generata in 0.497 secunde