KMG International continuă extinderea și modernizarea rețelei de stații Rompetrol

269

Articole recomandate

KMG International, prin intermediul companiei Rompetrol Downstream, a deschis două stații noi în prima jumătate a anului și a continuat modernizarea stațiilor existente, investițiile de până acum fiind de peste 7 milioane dolari. 


Până la finalul anului 2016, compania și-a planificat să extindă rețeaua din România cu alte 9 stații noi de alimentare. 


"Continuarea dezvoltării proiectelor planificate reprezintă un factor de stabilitate pe care dorim să-l păstrăm în cadrul afacerilor noastre locale, iar segmentul de distribuție reprezintă o parte importantă datorită interacțiunii directe pe care o avem cu partenerii noștri, consumatorii. În acest moment, media zilnică a persoanelor care ne trec pragul este de aproximativ 60.000 - 80.000 de persoane. Toate măsurile luate în cadrul modernizării stațiilor ne-au asigurat o creștere a numărul persoanelor care au vizitat stațiile Rompetrol - cu 30% mai mult în luna iunie, comparativ cu începutul anului 2016. De asemenea, carburanții produși la Petromidia sunt foarte apreciați de clienți, ceea ce în-seamnă foarte mult pentru colegii noștri din rafinărie", a decla-rat Cătălin Dumitru, vicepreședinte KMG International. 


În afară de facilitățile deja existente în re-țeaua Rompetrol - gama Efix, serviciul de plată la pompă Fill&Go, restaurantul Hei - stațiile Rompetrol sunt prevăzute cu pompe de ultimă generație, iar pe baza unui sistem de iluminat interior - exterior și de semnalistică cu tehnologie LED, consumul de energie este redus cu 20%. 


În 2015, Rompetrol Downstream a plătit către bugetul de stat peste 30 de milioane lei (aproximativ 7 milioane euro), fără a include suma aferentă accizelor din carburanți. 


În paralel cu proiectul de modernizare, compania desfășoară și programul "Fii dealer Rompetrol", care pune accent pe optimizarea și îmbunătățirea perfor-manțelor financiare și operaționale ale Grupului în România. 


Acesta vizează transferul benzinăriilor Rompetrol din administrarea companiei în cea a partenerilor/dealerilor. De asemenea, își propune o mai bună administrare a stației și o creștere a implicării angajaților, veniturile acestora fiind în strânsă legătură cu performanțele obținute. 


Până în prezent sunt încheiate 105 parteneriate cu diverși antreprenori sau foști angajați ai stațiilor Rompetrol, din care 98 sunt deja operaționale. În perioada următoare programul va continua, 31 de stații fiind disponibile pentru cei interesați. 


În primul trimestru din 2016, compania și-a majorat cu 12% volumul produselor petroliere comercializate pe plan intern (circa 516.000 mc sau 408.000 tone). Din această cantitate, circa 35% a repre-zentat ponderea carburanților distribuiți pe plan intern prin stațiile proprii Rom-petrol, cât și prin intermediul stațiilor partenere.


Activitățile de retail ale KMG International sunt desfășurate în peste 1.000 de puncte de distribuție carburanți deținute și operate în țări precum România, Georgia, Bulgaria, Moldova. 


În România, compania operează peste 700 de puncte de distribuție carburanți (stații proprii Rompetrol, stații Rompetrol Partener, stații Rompetrol Express, baze interne de 9 și 20 metri cubi) 230 de stații distribuție GPL auto, 9.000 de puncte de distribuție butelii și 3 stații de îmbuteliere GPL la Constanța, Arad și Bacău.


Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.5402 secunde