Mai bine mai târziu decât niciodată

245

Articole de la același autor

CNM "Petromin" SA a funcționat vreme de 10 (zece) luni fără buget de venituri și cheltuieli, în ciuda faptului că este obligată prin lege să aibă un asemenea instrument de planificare a activității. Vina nu aparține conducerii operative ori consiliului de administrație, ci acționarului majoritar. AVAS deține 70,02% (respectiv 15.743.901 acțiuni) și are primul și ultimul cuvânt de spus în companie. Iar dacă se pune de-a curmezișul, nu se ține adunarea generală a acționarilor și nu se votează nimic.
Chiar așa s-a întâmplat până acum. Buget de venituri și cheltuieli așteaptă din decembrie 2006 să fie discutat, dar AVAS nu s-a învrednicit să o facă. Abia vineri, 1 noiembrie 2007, acționarul majoritar și-a mandatat reprezentantul în AGA să aprobe BVC.
Cazul este ilustrativ pentru modul în care AVAS a tratat dintotdeauna (și pe vremea când se numea FPS ori AVAB) problemele flotei. Multe nave s-au pierdut, fiind arestate și vândute prin hotărârii ale instanțelor străine, la cererea creditorilor, pentru că deciziile comerciale urgente au fost amânate de acționarul majoritar cu lunile, cu anii sau nu au fost luate niciodată.

CNM "Petromin" SA a funcționat vreme de 10 (zece) luni fără buget de venituri și cheltuieli, în ciuda faptului că este obligată prin lege să aibă un asemenea instrument de planificare a activității. Vina nu aparține conducerii operative ori consiliului de administrație, ci acționarului majoritar. AVAS deține 70,02% (respectiv 15.743.901 acțiuni) și are primul și ultimul cuvânt de spus în companie. Iar dacă se pune de-a curmezișul, nu se ține adunarea generală a acționarilor și nu se votează nimic.
Chiar așa s-a întâmplat până acum. Buget de venituri și cheltuieli așteaptă din decembrie 2006 să fie discutat, dar AVAS nu s-a învrednicit să o facă. Abia vineri, 1 noiembrie 2007, acționarul majoritar și-a mandatat reprezentantul în AGA să aprobe BVC.
Cazul este ilustrativ pentru modul în care AVAS a tratat dintotdeauna (și pe vremea când se numea FPS ori AVAB) problemele flotei. Multe nave s-au pierdut, fiind arestate și vândute prin hotărârii ale instanțelor străine, la cererea creditorilor, pentru că deciziile comerciale urgente au fost amânate de acționarul majoritar cu lunile, cu anii sau nu au fost luate niciodată.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 3.6085 secunde