Management performant la Aeroportul Internațional Mihail Kogălniceanu

296
Management performant la Aeroportul Internațional Mihail Kogălniceanu - management-1509891921.jpg

Articole de la același autor

Aeroportul Internațional Mihail Kogălniceanu Constanța a finalizat cu succes cel de-al doilea audit de recertificare a Sistemului de Management al Calității implementat, audit efectuat de către organismul de certificare CERTIND, în conformitate cu cerințele standardului ISO 9001:2008, se arată într-un comunicat de presă.


"Auditul realizat de Organismul de Certificare CERTIND urmărește îmbunătățirea Sistemului de Management al Calității implementat pe baza standardului ISO 9001:2008.


Aeroportul Internațional Mihail Kogălniceanu Constanța a implementat inițial Sistemul de Management al Calității în anul 2008, și de atunci, aeroportul a fost recertificat la fiecare trei ani.


Cea de-a doua recertificare, cea de anul acesta, a evidențiat câteva puncte forte de care suntem mândri: permanența orientare către client, preocuparea constantă pentru îmbunătățirea proceselor și serviciilor noastre, entuziasmul și atașamentul oamenilor față de serviciile pe care le prestează pentru pasageri. La aceste performanțe contribuie atenția acordată personalului societății și implicarea salariaților prin motivare și responsabilizare. Auditorii au apreciat analizele ample privind siguranța și securitatea pasagerilor și, nu în ultimul rând, modul de identificare a riscurilor și de gestiune a acestora. 


Recunoașterea venită din partea CERTIND reprezintă un aspect esențial privind serviciile de calitate prestate în condiții de siguranță și securitate pentru pasageri, deoarece urmărește în esență principii precum imparțialitatea, competența și responsabilitate", se spune în comunicat.


Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 1.344 secunde