Măsuri speciale luate de Fiscul constănțean pentru lucrul cu publicul
358
Articole de la același autor
Nu atentați la viața docherilor și mecanizatorilor companiei Socep!
14 Februarie 2020
Celco Grup înalță un ansamblu rezidențial ultramodern spre beneficiul orașului și al propriilor angajați
20 Februarie 2020
Coronavirus: alarmă pe mări și oceane! Măsuri speciale de protecție a navigatorilor
28 Februarie 2020
Navele venite din țările bântuite de coronavirus vor intra în carantină, în rada portului Constanța
12 Martie 2020
Fiscul constănțean vinde terenuri, hale industriale, o flotilă de autovehicule și multe mărunțișuri
02 Martie 2020
Având în vedere evoluția la nivel național a amenințării create de infecția cu coronavirus (COVID-19) și măsurile implementate pentru evitarea răspândirii infecției în rândul populației, Administrația Județeană a Finanțelor Publice Constanța a organizat activitatea structurilor din subordine care asigură relația directă cu contribuabilii persoane fizice, în spațiul destinat acestui scop - zona de ghișee, se arată într-un comunicat de presă. În acest context, la parterul sediului AJFP Constanța, situat pe strada I. G. Duca nr. 18, contribuabilii beneficiază de următoarele servicii:
- registratură generală;
- asistență în domeniul fiscal (informații generale);
- eliberare cazier fiscal;
- depunere declarații unice inițiale și rectificative, respectiv îndrumare completare declarații;
- eliberare adeverințe de venit;
- depunere cereri restituire, compensare, corecție;
- eliberare certificate fiscale;
- eliberare decizii încetare măsuri executare, informații privind stadiul de executare silită.
Programul de lucru este luni-marți: 8,30 – 16,30, miercuri: 8,30 18,30, joi: 8,30 – 16,30, vineri: 8,30 – 16,30.
AJFP Constanța le reamintește contribuabililor că obligațiile fiscale se pot îndeplini utilizând metode de comunicare la distanță, astfel:
- pentru depunerea declarațiilor fiscale, prin intermediul următoarelor servicii electronice oferite de ANAF și MFP: Spațiul Privat Virtual (SPV) – disponibil pe site-ul Agenției, www.anaf.ro. Pentru înrolarea în SPV se poate accesa tutorialul video de înregistrare;
- depunere on-line.
Formularele/declarațiile fiscale, care nu se pot transmite pentru moment electronic, pot fi transmise de contribuabili și prin fax sau servicii de curierat.
Plata obligațiilor fiscale se poate realiza prin intermediul serviciilor de internet banking puse la dispoziție de băncile comerciale române și www.ghiseul.ro.
Informații generale în domeniul fiscal și IT se pot obține prin apelarea Call-center-ului, la numărul de telefon 031.403.91.60.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Sâmbătă, 14 Martie 2020
Sâmbătă, 14 Martie 2020
Sâmbătă, 14 Martie 2020
Sâmbătă, 14 Martie 2020
Sâmbătă, 14 Martie 2020
Sâmbătă, 14 Martie 2020
Sâmbătă, 14 Martie 2020
Sâmbătă, 14 Martie 2020
Sâmbătă, 14 Martie 2020
Sâmbătă, 14 Martie 2020