Nissan Qashqai, cel mai bine vândut SUV în Europa
Articole recomandate
ATIMMT și OMD Mamaia – Constanța vă invită la Târgul Întreprinderilor Mici și Mijlocii – HORECA – ediția 2024
26 Aprilie 2024
Buget total de 446,18 milioane de euro pentru Programul Start Up Nation - România 2024
25 Aprilie 2024
Vânzările de mașini au scăzut în Europa pentru prima oară în ultimii trei ani, însă segmentul SUV-urilor a depășit un sfert din piață.
Luna iulie a adus prima scădere a vânzărilor de mașini noi în Europa după trei ani, ca urmare a vânzărilor semnificativ mai mici obținute de PSA Peugeot Citroen (-13.2%) și Grupul Volkswagen (-8.8%), dar și din cauza faptului că a șaptea lună a anului a avut cu două zile lucrătoare mai puțin decât în 2015.
Datele prelucrate de JATO Dynamics arată o scădere de 2.3% la nivelul pieței europene, de la 1.18 la 1.16 milioane de unități, însă în același timp segmentul SUV și-a continuat ascensiunea. Vânzările de SUV-uri au crescut astfel cu 11.9% comparativ cu iulie 2015 și au ajuns să reprezinte 25.5% din întreaga piață auto.
Nissan Qashqai rămâne în continuare cel mai bine vândut SUV din Europa, chiar dacă numărul de unități comercializate (18.373) este mai mic decât cel înregistrat în iulie 2015. În schimb, creșterea segmentului a fost generată în special de modele precum Renault Kadjar, Hyundai Tucson sau Kia Sportage. Marca cu cel mai mare succes în rândul SUV-urilor a fost însă Volvo, datorită vânzărilor bune înregistrate de XC60 și XC90.
La nivelul întregii piețe auto, cel mai bine vândut model a rămas Volkswagen Golf, cu 36.540 de unități, însă acesta a înregistrat o scădere de aproximativ 10.000 de unități comparativ cu perioada similară a anului trecut. Una dintre explicații ar putea fi orientarea clienților către noua generație Opel Astra, comercializată în 20.954 de unități, cu care constructorul german ocupă locul 4 în topul celor mai bine vândute modele. (www.automarket.ro)
Luna iulie a adus prima scădere a vânzărilor de mașini noi în Europa după trei ani, ca urmare a vânzărilor semnificativ mai mici obținute de PSA Peugeot Citroen (-13.2%) și Grupul Volkswagen (-8.8%), dar și din cauza faptului că a șaptea lună a anului a avut cu două zile lucrătoare mai puțin decât în 2015.
Datele prelucrate de JATO Dynamics arată o scădere de 2.3% la nivelul pieței europene, de la 1.18 la 1.16 milioane de unități, însă în același timp segmentul SUV și-a continuat ascensiunea. Vânzările de SUV-uri au crescut astfel cu 11.9% comparativ cu iulie 2015 și au ajuns să reprezinte 25.5% din întreaga piață auto.
Nissan Qashqai rămâne în continuare cel mai bine vândut SUV din Europa, chiar dacă numărul de unități comercializate (18.373) este mai mic decât cel înregistrat în iulie 2015. În schimb, creșterea segmentului a fost generată în special de modele precum Renault Kadjar, Hyundai Tucson sau Kia Sportage. Marca cu cel mai mare succes în rândul SUV-urilor a fost însă Volvo, datorită vânzărilor bune înregistrate de XC60 și XC90.
La nivelul întregii piețe auto, cel mai bine vândut model a rămas Volkswagen Golf, cu 36.540 de unități, însă acesta a înregistrat o scădere de aproximativ 10.000 de unități comparativ cu perioada similară a anului trecut. Una dintre explicații ar putea fi orientarea clienților către noua generație Opel Astra, comercializată în 20.954 de unități, cu care constructorul german ocupă locul 4 în topul celor mai bine vândute modele. (www.automarket.ro)
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Marţi, 30 August 2016
Marţi, 30 August 2016
Marţi, 30 August 2016
Miercuri, 10 August 2016
Vineri, 05 August 2016
Joi, 28 Iulie 2016
Marţi, 26 Iulie 2016
Joi, 21 Iulie 2016
Marţi, 19 Iulie 2016
Sâmbătă, 09 Iulie 2016