"Pentru shipping, situația este catastrofală!"

811
2
Compania "Sea - tankers" este liderul flotei maritime franceze în transportul produselor petroliere. Ea deține o flotă tânără și modernă, formată din tancuri petroliere și de produse chimice de la 3.000 tdw până la 20.000 tdw, pe care muncesc mulți români.

În această săptămână, la sediul agenției de crewing "Arpinav", din Constanța, căpitanul Hakim Boukhemma, crew managerul companiei "Sea - tankers", a condus un seminar pentru ofițerii români. 


Cotidianul "Cuget Liber" a profitat de acest prilej pentru a-i adresa câteva întrebări:

- Domnule căpitan Hakim Boukhemma, care este situația shipping-ului internațional și cum evoluează piața forței de muncă marinărești? Sunt semne de înviorare?

- Pentru shipping, situația este catastrofală! Criza a început în 2008, iar până în 2012 nu a apărut nicio ameliorare. Numai marile grupuri au reușit să reziste recesiunii și să-și mențină capacita-tea. Multe dintre companiile de shipping s-au închis sau au trecut la alte activități. Piața navlurilor este foarte proastă. Astăzi este foarte greu să obții un contract în Europa și, mai ales, în Mediterana. Compania noastră are acționari puternici, care sunt gata să ne susțină, să ne finanțeze. Ei ne cer răbdare, încredere și preocupare pentru a trece cu bine prin furtuna crizei. Astăzi, economiștii și finanțiștii nu anunță nicio creștere, nicio perspectivă favorabilă, nici măcar până în 2015. De aceea, este foarte dificil să ai previziuni în domeniul shipping-ului. Având în vedere că situația economică nu s-a ameliorat și piața angajării navelor este foarte tensionată, prioritatea companiei noastre nu este să construiască noi nave, ci să-și continue drumul cu capacitatea de transport actuală. Compa-nia urmărește cu multă atenție piața, evoluția evenimentelor astfel încât să intre rapid în joc atunci când se schimbă situația în piață.

- De la începutul crizei și până în prezent, cum au evoluat efectivele de navi-gatori români din flota "Sea - tankers"?

- Întrucât nu s-au construit noi nave, efectivele au rămas stabile. A existat totuși o creștere determinată de modificarea condițiilor de pavilion, care a permis îmbarcarea mai multor români.

- În prezent, câți români sunt în flota "Sea - tankers"?

- Avem 200 de navigatori români, dintre care doar 45 sunt nebre-vetați, restul fiind ofițeri. Compania noastră are o lungă cooperare cu "Arpinav" Constanța, și spre deosebire de alți armatori și alte companii, există o dinamică în promovarea personalului românesc în funcțiile superioare.

- În această perioadă economică dificilă, a crescut exigența armatorului față de nivelul de competență a personalului?

- Noile exigențe sunt legate nu de criză, ci de evoluția flotei în general. Navele au mai multă tehnică, mai multă electronică, tehnologii informaționale și de comunicare mai performante. De aceea, e nevoie de cunoștințe și deprinderi noi, de actualizarea competențelor celor ce muncesc la navă. 


Comentează știrea

magic leverag for sale
23 mai 2014
magic leverag for sale

The front blinkers are integrated into an aerodynamic fairing which not only reduces drag, but the fairing keeps the heat off the rider's legs. Recesses on the 19 litre fuel tank provide a tucked in riding position and combined with the upright handlebars and a broad urethane seat makes the Kawasaki Ninja 1000 a comfortable machine to ride long distances. magic leverag for sale http://magicleveraghairrollers.tripod.com

honda auto fair
2 iunie 2014
honda auto fair

Lantas upaya apa yang coba dilakukan Honda untuk memperoleh sepeda motor sport 150cc full fairing yang harganya lebih kompetitif? Caranya dengan memanfaatkan platform CB150 StreetFire untuk disiapkan varian baru "full fairing". honda auto fair http://hondaautofairs.tripod.com

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.5998 secunde