Cele mai frecvente greșeli

"Rabla" dă bătăi de cap firmelor. Iată cum să nu pierzi timpul de pomană

475
1

Articole de la același autor

Programul "Rabla" dă și în acest an serioase bătăi de cap firmelor și instituțiilor publice care intenționează să solicite finanțare. Întocmirea corectă a dosarului nu pare să fie chiar floare la ureche, fapt pentru care mulți dintre cei care deja s-au prezentat la Administrația Fondului pentru Mediu (AFM) au trebuit să facă cale întoarsă. De cele mai multe ori vorbim însă despre nereguli/greșeli minore, care pot fi foarte ușor remediate dar care totuși duc la nevalidarea dosarului.

Greșeli banale

Având în vedere erorile cel mai des întâlnite la întocmirea dosarului de acceptare din cadrul Programului de stimulare a înnoirii Parcului auto național 2014, precum și a întrebărilor frecvent adresate, AFM a venit cu câteva precizări privind unele documente. În primul rând, reprezentanții firmelor și ai instituțiilor publice nu trebuie să uite că dosarul trebuie opisat și îndosariat, iar cererea de finanțare completată corect și integral. "În acest sens trebuie ținut cont de faptul că litera i) din Declarația pe propria răspundere aferentă Cererii de finanțare, a fost abrogată", explică reprezentanții AFM.

Apoi, certificatul constatator trebuie să cuprindă activitățile secundare, prin urmare este necesar să se solicite la Oficiul Registrului Comerțului furnizarea informațiilor extinse. De asemenea, atrag atenția reprezentanții AFM, documentele care sunt solicitate și depuse în copie, ca de exemplu situațiile financiare, trebuie să fie certificate "conform cu originalul", semnate și ștampilate.

Mai mult, în situația în care de la data emiterii certificatului de înmatriculare și/sau a cărții de identitate a autovehiculului uzat au survenit modificări în ceea ce privește forma juridică de organizare sau anumite atribute de identificare a proprietarului (denumirea, adresa sediului), acestea nefiind evidențiate în documentele autovehiculului uzat, se vor depune, în copii certificate "conform cu originalul" documentele din cuprinsul cărora să rezulte modificările efectuate. Iată și câteva exemple concrete: schimbarea denumirii din "Consiliul Local" sau "Primărie" în "Municipiul" sau "Comună", schimbarea adresei solicitantului, schimbarea denumirii instituției.

Atenție mare la documente

Aspectele prezentate anterior nu sunt singurele care pot pune bețe în roate firmelor și instituțiilor publice care vor să scape de rablele din parcare și să-și achiziționeze un autoturism nou. Reprezentanții AFM subliniază că atrag respingerea dosarului de acceptare și existența unor documente care sunt ilizibile sau care conțin ștersături ori modificări, precum și cele incomplete, precum și prezentarea unui document sub o altă formă decât cea solicitată sau neprezentarea la termenul stabilit, ori ieșirea sa din perioada de valabilitate.

v v v

Persoanele juridice care intenționează să solicite finanțare în cadrul Programului de stimulare a înnoirii Parcului auto național 2014 pot face acest lucru până pe data de 1 septembrie 2014.

Comentează știrea

alex
12 mai 2014
Programul rabla 2014

SC autorizata Ilfov/Bucuresti eliberam certificat de distrugere/radiere auto pentru toate categoriile.Suntem colectori autorizati validati in Programul Rabla 2014. 0720.786.199/0213.503.505/[email protected]/www.aytreciclare.ro

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.4576 secunde