Regimul podului rutier de la km. 0 al Canalului Dunăre - Marea Neagră
Articole de la același autor
La solicitarea unor agenți economici, cotidianul "Cuget Liber" a adresat câteva întrebări Companiei Naționale Administrația Porturilor Maritime Constanța, la care am primit următoarele răspunsuri:
- Podului rutier de la km. 0 al Canalului Dunăre - Marea Neagră este situat în exteriorul portului și are același regim la fel ca toate podurile din România, respectiv infrastructura publică de transport;
- Pe pod și pe viaductele din zona respectivă pot circula orice fel de mijloace de transport pe roți, inclusiv convoaie de transport speciale, agabaritice etc., autorizate să circule pe drumurile publice din România. Podul a fost dimensionat în conformitate cu STAS 3221-86, pentru clasa de încărcare E, convoi de calcul A30, V80.
- Podului rutier de la km. 0 al Canalului Dunăre - Marea Neagră este situat în exteriorul portului și are același regim la fel ca toate podurile din România, respectiv infrastructura publică de transport;
- Pe pod și pe viaductele din zona respectivă pot circula orice fel de mijloace de transport pe roți, inclusiv convoaie de transport speciale, agabaritice etc., autorizate să circule pe drumurile publice din România. Podul a fost dimensionat în conformitate cu STAS 3221-86, pentru clasa de încărcare E, convoi de calcul A30, V80.
Comentează știrea
Vasile
30 iunie 2012
Pod km. 0
Care pod ca încă nu exista.Romanii au făcut podul peste Dunăre mai repede acum circa 1900 de ani.Si având in vedere cine l-a proiectat si cine îl executa(firma de demolare) o sa reziste la sarcinile anunțate ?Si ultima întrebare:când se termina?
Mishu
30 iunie 2012
Informatii de la fiu ?!?
Mai Titza , de ce nu ne zici ca baiatul tau lucreaza la CNAPMC, si ai subiecte de rahat luate de la el ?!?
Articole pe aceeași temă
Luni, 25 Iunie 2012
Joi, 21 Iunie 2012
Joi, 21 Iunie 2012
Vineri, 29 Iunie 2012