Sindicatul de la Daewoo Shipbuilding a respins planul de restructurare
365
Articole de la același autor
E jale mare în portul Constanța! De două zile autoritățile nu mai iau șpagă de la nave!
08 Octombrie 2016
Atenție, studenți de la marină: Europa are nevoie de specialiști în serviciile de la uscat!
19 Octombrie 2016
Navigatorii români sunt condamnați să fie foarte bine pregătiți
20 Octombrie 2016
Ovidiu Cupșa a pus-o de-o colaborare cu americanii
28 Octombrie 2016
Flota mondială are nevoie de ofițeri. Cum îi ajută UMC pe absolvenți să se îmbarce?
07 Noiembrie 2016
Atenție, se primesc proiecte de finanțare pentru sănătate!
18 Octombrie 2016
Sindicatul de la Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering a respins apelul lansat de creditorii companiei de a accepta planul de restructurare a șantierului naval, care implică reducerea forței de muncă, arată publicația sud-coreeană "Yonhap".
Săptămâna trecută, creditorii, în frunte cu Banca de Dezvoltare a Coreei (aparținând statului), au elaborat un plan pentru a-i acorda companiei un ajutor de 3,2 trilioane de woni (circa 2,75 miliarde de dolari). DSME, al doilea mare constructor de nave al lumii, se confruntă cu o criză profundă și nu mai reușește să obțină noi comenzi.
Creditorii i-au cerut sindicatului un angajament scris că renuță la greve, că nu va mai lansa alte acțiuni colective și că aceptă măsurile de auto-salvare a companiei.
"Putem lucra împreună pentru a salva firma, dar nu putem accepta o restructurare care include reduceri masive de locuri de muncă", a declarat un oficial al sindicatului.
DSME încearcă să vândă mai multe active pentru a se salva, sperând să încaseze 700 de miliarde de woni. Conform programului de auto-salvare ar avea nevoie de circa 6 trilioane de woni, în total.
De asemenea, șantierul naval lucrează la un plan de restructurare a circa 20% din forța de muncă. Până la sfârșitul anului, numărul angajaților ar trebui să se diminueze până la 10.000.
În aprilie și noiembrie anul viitor, DSME are de rambursat datorii în valoare de 940 de miliarde de woni.
Săptămâna trecută, creditorii, în frunte cu Banca de Dezvoltare a Coreei (aparținând statului), au elaborat un plan pentru a-i acorda companiei un ajutor de 3,2 trilioane de woni (circa 2,75 miliarde de dolari). DSME, al doilea mare constructor de nave al lumii, se confruntă cu o criză profundă și nu mai reușește să obțină noi comenzi.
Creditorii i-au cerut sindicatului un angajament scris că renuță la greve, că nu va mai lansa alte acțiuni colective și că aceptă măsurile de auto-salvare a companiei.
"Putem lucra împreună pentru a salva firma, dar nu putem accepta o restructurare care include reduceri masive de locuri de muncă", a declarat un oficial al sindicatului.
DSME încearcă să vândă mai multe active pentru a se salva, sperând să încaseze 700 de miliarde de woni. Conform programului de auto-salvare ar avea nevoie de circa 6 trilioane de woni, în total.
De asemenea, șantierul naval lucrează la un plan de restructurare a circa 20% din forța de muncă. Până la sfârșitul anului, numărul angajaților ar trebui să se diminueze până la 10.000.
În aprilie și noiembrie anul viitor, DSME are de rambursat datorii în valoare de 940 de miliarde de woni.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Miercuri, 20 Iulie 2016
Joi, 10 Noiembrie 2016
Joi, 10 Noiembrie 2016
Luni, 24 Octombrie 2016
Vineri, 16 Septembrie 2016
Luni, 27 Iunie 2016
Miercuri, 22 Iunie 2016
Marţi, 21 Iunie 2016
Vineri, 17 Iunie 2016
Vineri, 21 Octombrie 2016