SLN dă alarma: portcontainerul MSC Flaminia vine în portul Constanța
"În vara anului 2012, nava portcontainer MSC Flaminia a suferit un incendiu puternic la bord în timp ce se afla în mijlocul Oceanului Atlantic, incendiu în care și-au pierdut viata doi navigatori, iar unul a fost dat dispărut" - se arată într-un comunicat de presă al Comitetului Executiv al Sindicatul Liber al Navigatorilor, semnat de secretarul general Aurel Stoica.
"Nava a stat în Germania, în Portul WILHELMSHAVEN, unde s-au făcut investigațiile necesare. Armatorul a încercat să găsească un port pentru lucrările de reparații. Se pare că nava a fost refuzată în mai multe țări (Franța, Olanda, Marea Britanie) din cauză că o parte a containerelor avariate, precum și cala navei ar conține mărfuri periculoase, toxice, necunoscute la această oră de autoritățile române. Agentul navei a declarat că, în urma licitației pentru reparații, șantierul Daewoo Mangalia a câștigat, nava urmând să sosească la Constanța în jurul datei de 28 martie 2013.
Sindicatul Liber al Navigatorilor face apel la Autoritatea Navală Romană, Garda de Mediu, Direcția de Mediu, Direcția de Sănătate Publică și serviciul de poluare, din cadrul Căpităniei Constanța, să obțină toate informațiile despre respectiva marfă periculoasă și să decidă în consecință, daca nava are permisiunea de intrare în porturile romanești sau nu, astfel încât nava și încărcătura să nu prezinte nici un fel de pericol pentru sănătatea oamenilor sau pentru mediu."
"Nava a stat în Germania, în Portul WILHELMSHAVEN, unde s-au făcut investigațiile necesare. Armatorul a încercat să găsească un port pentru lucrările de reparații. Se pare că nava a fost refuzată în mai multe țări (Franța, Olanda, Marea Britanie) din cauză că o parte a containerelor avariate, precum și cala navei ar conține mărfuri periculoase, toxice, necunoscute la această oră de autoritățile române. Agentul navei a declarat că, în urma licitației pentru reparații, șantierul Daewoo Mangalia a câștigat, nava urmând să sosească la Constanța în jurul datei de 28 martie 2013.
Sindicatul Liber al Navigatorilor face apel la Autoritatea Navală Romană, Garda de Mediu, Direcția de Mediu, Direcția de Sănătate Publică și serviciul de poluare, din cadrul Căpităniei Constanța, să obțină toate informațiile despre respectiva marfă periculoasă și să decidă în consecință, daca nava are permisiunea de intrare în porturile romanești sau nu, astfel încât nava și încărcătura să nu prezinte nici un fel de pericol pentru sănătatea oamenilor sau pentru mediu."
Articole pe aceeași temă
Joi, 27 Decembrie 2012
Miercuri, 10 Octombrie 2012
Joi, 16 August 2012
Sâmbătă, 19 Mai 2012
Marţi, 08 Mai 2012
Joi, 08 Martie 2012
Miercuri, 21 Septembrie 2011