Concurs Târg pentru IMM-uri la Constanța
447
Articole de la același autor
Constanța - în topul celor mai scumpe județe din România
23 Octombrie 2007
Lupta împotriva eroziunii solului dobrogean a început de la Hârșova
29 Noiembrie 2007
Subvenții pentru crescătorii de viermi de mătase
14 Noiembrie 2007
Autocomo a adus la Constanța noul Fiat Bravo
18 Octombrie 2007
Fiscul scoate la licitație activele Edilmed Medgidia
19 Noiembrie 2007
În perioada 6-8 decembrie, restaurantul Select din stațiunea Mamaia va găzdui cea de a doua ediție regională a Târgului Întreprinderilor Mici și Mijlocii – TIMM 2007 Constanța. Evenimentul, care va fi organi-zat sub patronajul Ministerului pentru Întreprinderi Mici și Mijlocii, va reuni 50 de firme, companii și instituții publice și private.
"Printre acestea se regăsesc aproximativ 27 de întreprinderi mici și mijlocii, cinci bănci, instituții guvernamentale, autorități de management și organisme intermediare pentru fondurile structurale, firme de consultanță, precum și cele două fonduri de garantare a creditelor. Obiectivele târgului sunt acelea de a promova spiritul antreprenorial, stimularea dezvoltării afacerilor și ocupării forței de muncă din sectorul IMM, facilitarea contactelor dintre potențialii întreprinzători și agenții economici care oferă servicii pentru întreprinderile mici și mijlocii", a declarat Dumitru Nancu, directorul executiv al Oficiului Teritorial pentru Întreprinderi Mici și Mijlocii și Cooperație Constanța.
În cadrul manifestării, la care va participa și ministrului pentru IMM-uri, Comerț, Turism și Profesiuni Liberale, Ovidiu Silaghi, cei prezenți vor putea participa și la o serie de seminarii, prezentări de ghiduri și scheme de finanțare sau programe de susținere financiară și tehnici de accesare a acestora.
"Am dorit să organizăm și astfel de sesiuni de discuții tocmai pentru a sprijini mediul de afaceri și de a populariza târgul. Astfel, vom prezenta ghidurile solicitantului pentru programul operațional sectorial, cu schemele de finanțare, și un raport anual al sectorului IMM-urilor", a adăugat directorul.
De asemenea, pe întreaga durată a târgului, vizitatorii vor putea beneficia de consultanță în marketing, educație și formare profesională, tehnologia informației, comunicare sau servicii de publicitate. La acestea se adaugă oportunitatea de a obține informații despre creditele bancare disponibile și posibilitățile de asigurare a afacerilor. În plus, având în vedere cerințele pieței comunitare, în cadrul TIMM 2007 vor fi difuzate informații despre rigorile impuse de aceasta, despre certificările de calitate, de mediu și management și, totodată, despre standardele la care întreprinderile mici și mijlocii trebuie să se alinieze odată cu aderarea României la Uniunea Europeană.
"Printre acestea se regăsesc aproximativ 27 de întreprinderi mici și mijlocii, cinci bănci, instituții guvernamentale, autorități de management și organisme intermediare pentru fondurile structurale, firme de consultanță, precum și cele două fonduri de garantare a creditelor. Obiectivele târgului sunt acelea de a promova spiritul antreprenorial, stimularea dezvoltării afacerilor și ocupării forței de muncă din sectorul IMM, facilitarea contactelor dintre potențialii întreprinzători și agenții economici care oferă servicii pentru întreprinderile mici și mijlocii", a declarat Dumitru Nancu, directorul executiv al Oficiului Teritorial pentru Întreprinderi Mici și Mijlocii și Cooperație Constanța.
În cadrul manifestării, la care va participa și ministrului pentru IMM-uri, Comerț, Turism și Profesiuni Liberale, Ovidiu Silaghi, cei prezenți vor putea participa și la o serie de seminarii, prezentări de ghiduri și scheme de finanțare sau programe de susținere financiară și tehnici de accesare a acestora.
"Am dorit să organizăm și astfel de sesiuni de discuții tocmai pentru a sprijini mediul de afaceri și de a populariza târgul. Astfel, vom prezenta ghidurile solicitantului pentru programul operațional sectorial, cu schemele de finanțare, și un raport anual al sectorului IMM-urilor", a adăugat directorul.
De asemenea, pe întreaga durată a târgului, vizitatorii vor putea beneficia de consultanță în marketing, educație și formare profesională, tehnologia informației, comunicare sau servicii de publicitate. La acestea se adaugă oportunitatea de a obține informații despre creditele bancare disponibile și posibilitățile de asigurare a afacerilor. În plus, având în vedere cerințele pieței comunitare, în cadrul TIMM 2007 vor fi difuzate informații despre rigorile impuse de aceasta, despre certificările de calitate, de mediu și management și, totodată, despre standardele la care întreprinderile mici și mijlocii trebuie să se alinieze odată cu aderarea României la Uniunea Europeană.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!