Cererile trimise către Inspectoratul de Imigrări, luate în seamă doar dacă sunt urgențe
Articole de la același autor
DOLIU ÎN MEDICINA DIN CONSTANȚA!
03 Aprilie 2020
Sinucidere din dragoste. "PUIUKA MEA, ACUM CHIAR VIN LA TINE!"
15 Februarie 2020
MAȘINĂ CĂZUTĂ ÎN LACUL TĂBĂCĂRIE! Înăuntru erau UN COPIL și UN ADULT!
25 Februarie 2020
Noutăți privind scoaterea la suprafață a epavei din portul Midia
18 Februarie 2020
Reprezentanții Inspectoratului General pentru Imigrări anunță noi măsuri pentru gestionarea activității în relația cu cetățenii străini și europeni, în perioada stării de urgență. Astfel, activitatea de preluare a tuturor cererilor formulate de cetățenii străini și europeni a fost suspendată; la fel și eliberarea documentelor, cu excepția situațiilor de maximă urgență, justificate, au arătat specialiștii.
"În ceea ce privește solicitările transmise online prin aplicația portaligi.mai.gov.ro, altele decât cele de eliberare a avizelor de angajare/detașare a cetățenilor străini, care nu au fost încă programate, vor fi anulate, iar persoanele vor fi informate în acest sens.
Totodată, informăm cetățenii asupra faptului că valabilitatea documentelor eliberate de către Inspectoratul General pentru Imigrări cetățenilor străini, respectiv permise de ședere, avize de angajare/detașare, decizii de returnare, documente eliberate străinilor tolerați etc., dar și cele emise cetățenilor europeni, certificate de înregistrarea rezidenței sau cărți de rezidență, care expiră în această perioadă, își mențin valabilitatea până la data încetării stării de urgență", au mai transmis reprezentanții instituției.Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Sâmbătă, 22 Februarie 2020
Joi, 26 Decembrie 2019
Luni, 13 Octombrie 2014
Marţi, 09 Septembrie 2014
Vineri, 21 Februarie 2020
Marţi, 18 Februarie 2020
Luni, 03 Februarie 2020
Vineri, 04 Octombrie 2019