Inginerii RAR Tulcea au rămas fără cuvinte, când au văzut improvizaţia unui şofer. "E numai bună de uscat rufe sau bătut covoare"

2515
Un şofer cu imaginaţie a reuşit să-i surprindă pe inspectorii RAR, care au decis să publice fotografiile cu maşina ce avea elemente improvizate, dar pe care bărbatul le dorea omologate:


















"Stim că deja vă zboară gândul la weekend și, pentru că vorbim despre zbor, vă prezentăm acest autovehicul care a venit la RAR Tulcea pentru omologarea elementului de caroserie.

Materiale necesare pentru confecționare: burghiu pentru metal, cornier metalic și colțare pentru polițe din magazinele de bricolaj, improvizații, câteva șuruburi cu piuliță și multă inconștiență.

Totuși, dincolo de aspectul mașinii, vă rugăm să conștientizați că astfel de elemente de caroserie confecționate artizanal pot fi un pericol pentru siguranța traficului și a pietonilor, dar nici nu pot îmbunătăți performanțele vehiculului. Despre sancțiunile pe care le riscați nici nu mai vorbim...

Un astfel de element nu îndeplinește, din punct de vedere tehnic, normele pentru certificarea produselor și nici nu a fost supus verificărilor necesare pentru omologarea de tip a produsului, iar colegii noștri au decis că această improvizație nu întrunește condițiile care stau la baza omologării.", povestesc reprezentanţii RAR, într-o postare pe pagina oficială de Facebook.


Reacţiile oamenilor sunt pe măsură:

"A venit cu aşa ceva la ITP?... Aurel Vlaicu ar fi invidios!"; "E numai bună de uscat rufe sau bătut covoare"; "Dacă punea elementul invers, putea fi folosit la scoaterea cartofilor din pământ"; "Nu știți, după-masă e liber, ca am de bătut 2 covoare"; "Nu stiti sa apreciati ce e frumos"; "Merg atârnaţi cârnaţii şi plimbaţi în trombă până se usucă"; "Bine că nu are bicicletă pentru că îşi monta volan pe ea"; "Acum poate să care liniștit baloți de lucernă fără sa mai facă mizerie în interior!";"Cu ce o fi gresit maşina aia în halul ăsta"...


sursa foto: Registrul Auto Român Oficial



Pagina a fost generata in 0.3502 secunde