Ministrul Oprea i-a vizitat din nou pe cei doi supraviețuitori ai catastrofei aviatice de la Tuzla

752
Ministrul Oprea i-a vizitat din nou pe cei doi supraviețuitori ai catastrofei aviatice de la Tuzla - 52e4229844ff14a7d24b72dfcc6856f9.jpg
Ministrul Apărării Naționale, Gabriel Oprea, i-a vizitat, joi după-amiază, la Spitalul Universitar de Urgență Militar Central "Dr. Carol Davila" din București, pe căpitanul Daniel Bâlsanu și pe maistrul militar Marius Nazare, răniți în catastrofa aviatică de la aerodromul Tuzla.

Ministrul Gabriel Oprea a fost informat de către echipa medicală pluridisciplinară despre evoluția stării de sănătate a celor doi pacienți și despre progresele înregistrate în recuperarea lor.
Ministrul apărării i-a îmbărbătat pe cei doi militari și i-a asigurat de tot sprijinul său și al conducerii armatei, atât în perioada internării în spitalul militar, unde beneficiază de condiții optime de tratament, cât și după externare, odată reîntorși la familii.
Potrivit evaluării medicilor militari, căpitanul Daniel Bâlsanu, diag-nosticat la internare cu contuzii și traumatisme minore, are o evoluție bună.
Maistrul militar Marius Nazare, diagnosticat la internarea în spitalul militar cu politrautisme și arsuri pe 10 la sută din suprafața corpului, înregistrează progrese în îmbu-nătățirea stării generale. Medicii militari depun eforturi pentru corectarea urmărilor politrauma-tismelor și arsurilor suferite în urma accidentului aviatic.
Amintim că 12 militari și-au pierdut viața în catastrofa aviatică de la Tuzla, din 5 iulie, în timpul unor antrenamente. Cei doi militari care au rămas în viață se pare că i-ar datora viața cpt. comandorului Marian Marin, din Marina Militară, care, potrivit generalului de Flotilă Aeriană, Victor Strâmbeanu, i-ar fi scos pe cei doi din cabina aeronavei, cât și pe locotenentul Liviu Antim, care a decedat după câteva ore, la Spitalul Militar din București. Ulterior, alte surse au declarat că nu ar fi existat niciun salvator și că nimeni nu ar fi putut oricum să intervină pentru că în momentul în care avionul s-a prăbușit au avut loc mai multe explozii succesive.
Anchetatorii merg pe două posibile cauze ale producerii tragediei: eroare umană sau defecțiune tehnică. Procurorii ne-au declarat că abia peste cel puțin 30 de zile s-ar putea afla cauza producerii accidentului. Până atunci totul rămâne la stadiul de supoziții.
Precizăm că, potrivit procurorilor, echipajul și parașutiștii se aflau la cel de-al șaselea zbor de antrenament efectuat luni, 5 iulie, până atunci nefiind înregistrat vreun incident.
Se pare că avionul a urcat până la o înălțime de aproximativ 50 de metri, moment în care a luat foc, el prăbușindu-se pe partea dreaptă a axului pistei, undeva pe câmp, la aproximativ 50 de metri de pistă.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.2902 secunde