Podul IPMC, o bombă cu ceas pentru Constanța

1246
Podul IPMC, o bombă cu ceas pentru Constanța - b4c8d24bcbd99547805011deb9b06876.jpg
Inspectoratul de Stat în Construcții a efectuat, zilele trecute, un control la podul IPMC pentru a vedea cum sunt respectate măsurile privind restricționarea traficului greu pe acest segment de drum. Inspectorii au avut surpriza să constate că, deși podul abia se mai ține, nu se respectă indicatoarele de semnalizare a traseului de urmat conform devierii impuse de restricția de 7 tone de pe pasaj avizat de Poliția Rutieră. Mai exact, de ceva timp, toate autovehiculele, inclusiv cele grele, circulă peste pod, deși acest lucru este interzis prin indicatoare. Ca urmare a acestui fapt, Gigi Chiru, Inspector Șef Teritorial în cadrul ISC, a cerut poliției și primăriei să comunice ce măsuri au luat pentru a bloca traficul de mare tonaj pe pod.
"Am făcut acest demers întrucât, deși există o restricție din data de 8 iulie, impusă ca urmare a expertizei, am constatat că traficul greu se desfășoară în ambele sensuri, fără ca organele abilitate să ia măsuri în acest sens. În urmă cu câteva zile am prezentat o variantă de rezervă care, aplicată, ar fi putut duce la utilizarea ambelor poduri, mă refer aici la podul IPMC și podul Cumpenei (podul de la butelii), la capacitate mai mică, fără a suprasolicita cele două construcții, însă nimeni nu a luat în considerare această variantă. Utilizarea podului în acest moment, la capacitate maximă, reprezintă un risc prea mare atât pentru conducătorii auto, cât și pentru locuitorii din zonă", a precizat Gigi Chiru.
Vă reamintim că, începând cu data de 8 iulie, autovehiculele grele, cu masa mai mare de 7,5 tone, sunt obligate să folosească o rută ocolitoare, care implică circulația pe podul de la butelii. Pentru a reglementa circulația, au fost postate semnele rutiere necesare la fiecare capăt al celor două poduri.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.6289 secunde