Cum vor deputații să fie promovate produsele românești în hipermarketuri
100
Articole de la același autor
A DEMISIONAT!
08 Aprilie 2015
DECEBAL FĂGĂDĂU PREIA ATRIBUȚIILE DE PRIMAR AL CONSTANȚEI
07 Aprilie 2015
Mai mulți deputați ai PSD propun, printr-un proiect de lege, ca hipermarketurile să fie obligate să acorde spații de expunere și vânzare producătorilor de produse alimentare atestate tradițional, în caz contrar, să fie sancționate cu amenzi cuprinse între 2.500 lei și 5.000 lei.
Potrivit inițiativei legislative, hipermagazinele sunt structuri de vânzare cu amănuntul, cu suprafața de peste 2.500 metri pătrați, utilizate pentru comerț mărfuri alimentare sau nealimentare. Inițiatorii consideră că produsele tradiționale românești sunt realizate exclusiv din materii prime locale, având la bază o rețetă și un proces de prelucrare tradiționale, iar România preferă aceste produse, dar singura problemă este faptul că nu au fost suficient de bine promovate. Târgurile de produse românești, organizate din când în când, oferă producătorilor puține șanse de "a ieși în lume", iar micii producători nu își pot permite introducerea produselor în magazinele mari, au arătat inițiatorii în expunerea de motive.
Ei și-au motivat proiectul prin faptul că se va reglementa acordarea de spații în hipermarketuri pentru promovarea și comercializarea acestor produse românești atestate. Proiectul a fost depus în 27 aprilie și a intrat în procesul legislativ, urmând să fie discutat mai întâi la Senat.
Potrivit inițiativei legislative, hipermagazinele sunt structuri de vânzare cu amănuntul, cu suprafața de peste 2.500 metri pătrați, utilizate pentru comerț mărfuri alimentare sau nealimentare. Inițiatorii consideră că produsele tradiționale românești sunt realizate exclusiv din materii prime locale, având la bază o rețetă și un proces de prelucrare tradiționale, iar România preferă aceste produse, dar singura problemă este faptul că nu au fost suficient de bine promovate. Târgurile de produse românești, organizate din când în când, oferă producătorilor puține șanse de "a ieși în lume", iar micii producători nu își pot permite introducerea produselor în magazinele mari, au arătat inițiatorii în expunerea de motive.
Ei și-au motivat proiectul prin faptul că se va reglementa acordarea de spații în hipermarketuri pentru promovarea și comercializarea acestor produse românești atestate. Proiectul a fost depus în 27 aprilie și a intrat în procesul legislativ, urmând să fie discutat mai întâi la Senat.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Marţi, 09 Decembrie 2014
Joi, 16 Octombrie 2014
Duminică, 03 Mai 2015
Joi, 08 Ianuarie 2015
Vineri, 14 Noiembrie 2014
Vineri, 24 Octombrie 2014
Vineri, 10 Octombrie 2014
Joi, 09 Octombrie 2014
Joi, 09 Octombrie 2014
Marţi, 23 Septembrie 2014