Primăria Cernavodă pregătește primii 20 de administratori de imobile

269

Articole de la același autor

Unul dintre proiectele în curs de derulare ale administrației locale din Cernavodă este înființarea asociațiilor de proprietari.
Potrivit unui comunicat de presă, pentru realizarea acestui obiectiv, primarul orașului, Mariana Mircea, a dispus mai multe măsuri de printre care și organizarea unui curs de pregătire a administratorilor de imobile. În acest sens, în această lună, primăria va colabora cu Uniunea Asociațiilor de proprietari Constanța.
Cursul va fi suportat de către primărie și vor putea participa 20 de persoane. Până în prezent s-au înscris 43 de persoane, de aceea, primăria va face o preselecție.
Concurenții trebuie să aibă cunoștințe privind înființarea, organizarea și funcționarea asociațiilor de proprietari și de contabilitate. De asemenea, concurenții trebuie să treacă un test de personalitate și să facă dovada unui cazier juridic curat.
Cursul se va desfășura pe perioada a două săptămâni și va fi susținut de către specialiști în probleme juridice, tehnice și financiare. La sfârșitul perioadei de pregătire, absolvenții vor primi certificat de absolvire în baza căruia primăria va elibera un atestat de administrator de imobile.
Între timp, personalul Compartimentului Asociații de proprietari din cadrul primăriei va începe informarea și consilierea cetățenilor, locuitori ai blocurilor din Cernavodă, și sprijinirea lor în constituirea asociațiilor de proprietari.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 1.8085 secunde