Virgil Popescu trimite românii cu facturile umflate să sune la ANRE
340
Articole de la același autor
Marilena Dragnea, propunerea PSD pentru postul de subprefect al judeţului Constanţa
21 Decembrie 2021
Alexandra Bugiulescu, noul consilier pe probleme de finanţare al primarului din Hârşova, Viorel Ionescu
18 Decembrie 2021
Cum justifică viceprimarul Constanţei, Ionuţ Rusu, cele două vizite pe bani publici, în SUA şi Turcia
28 Decembrie 2021
Felix Stroe: "De când am intrat la guvernare, cetăţenii au putut vedea o schimbare profundă“
04 Ianuarie 2022
Ministrul Energiei Virgil Popescu a declarat miercuri, după ședința de guvern, că există o procedură pentru cei care au facturile umflate. Acesta spune că ANRE ar trebui să se ocupe, iar românii care primesc facturi fără compensarea prețului la energiei trebuie să semnaleze acest lucru prima dată la furnizor, iar mai apoi la ANRE.
„Astăzi, în ședința de guvern, a venit și președintele autorității de reglementare și ne-a spus procedurile. Oamenii trebuie să știe că ANRE are un call center foarte mare care poate răspunde la foarte multe solicitări. Ne-a comunicat că a intrat într-un control la furnizori.
Pentru problemele legate de facturi, consumatorii pot apela call-centerul ANRE la numărul 0374554265 (telefon cu tarif normal în reţeaua Orange, apelabil din toate reţelele) şi la numărul 0219782 (telefon cu tarif normal în reţeaua Telekom, apelabil din toate reţelele).
De asemenea, consumatorii pot depune petiţii pentru aspecte care ţin de încălcarea cadrului de reglementare şi a legislaţiei primare incidente, prin intermediul rubricii Petiţii pe pagina web a ANRE.
Virgil Popescu spune că există o modificare legislativă care este pe circuitul de avizare în Guvern care prevede ca toți cei care au întocmit facturi eronate să aibă obligația să le storneze și să nu emită penalități. De asemenea, consumatorii nu pot fi debranșați.
„Pe toată perioada asta de aplicare a legii nu vor fi debranșări, nu numai pentru consumatorii vulnerabili care sunt protejați ci și pentru restul consumatorilor, lucrurile sunt simple”, a mai spus ministrul. „Sper să nu fi greșit (n.red. furnizorii) într-un mod intenționat”, a mai completat acesta.
„Astăzi, în ședința de guvern, a venit și președintele autorității de reglementare și ne-a spus procedurile. Oamenii trebuie să știe că ANRE are un call center foarte mare care poate răspunde la foarte multe solicitări. Ne-a comunicat că a intrat într-un control la furnizori.
Pentru problemele legate de facturi, consumatorii pot apela call-centerul ANRE la numărul 0374554265 (telefon cu tarif normal în reţeaua Orange, apelabil din toate reţelele) şi la numărul 0219782 (telefon cu tarif normal în reţeaua Telekom, apelabil din toate reţelele).
De asemenea, consumatorii pot depune petiţii pentru aspecte care ţin de încălcarea cadrului de reglementare şi a legislaţiei primare incidente, prin intermediul rubricii Petiţii pe pagina web a ANRE.
Virgil Popescu spune că există o modificare legislativă care este pe circuitul de avizare în Guvern care prevede ca toți cei care au întocmit facturi eronate să aibă obligația să le storneze și să nu emită penalități. De asemenea, consumatorii nu pot fi debranșați.
„Pe toată perioada asta de aplicare a legii nu vor fi debranșări, nu numai pentru consumatorii vulnerabili care sunt protejați ci și pentru restul consumatorilor, lucrurile sunt simple”, a mai spus ministrul. „Sper să nu fi greșit (n.red. furnizorii) într-un mod intenționat”, a mai completat acesta.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Miercuri, 15 Decembrie 2021
Miercuri, 24 Noiembrie 2021
Sâmbătă, 13 Noiembrie 2021
Miercuri, 10 Noiembrie 2021
Sâmbătă, 06 Noiembrie 2021
Marţi, 02 Noiembrie 2021
Duminică, 29 August 2021
Sâmbătă, 28 August 2021
Duminică, 11 Iulie 2021
Vineri, 09 Iulie 2021