Despre educația copilului cu dizabilități din România

100
Despre educația copilului cu dizabilități din România - copii-1426251568.jpg

Articole de la același autor

Eventuale modificări legislative care să sprijine un mod real de integrare a copiilor cu dizabilități în învățământul de masă ar trebui făcute într-un capitol al legii educației naționale mai degrabă decât printr-o lege specială. 


La fel de importantă ca și modificarea cadrului legal este pregătirea cadrelor didactice pentru a dobândi cunoștințele necesare în ce privește integrarea copilului cu dizabilități în învățământul de masă dar și în derularea de campanii ample de informare pentru părinții copiilor fără dizabilități. Acestea au fost principalele concluzii care au reieșit la finalul unei dezbateri cu peste 30 de cadre didactice provenind din instituții de învățământ de masă dar și speciale organizată astăzi, de către Institutul pentru Politici Publice și de Fundația de Abilitare Speranța în cadrul proietcului Educația incluzivă - un drept al copilului cu dizabilități.


Discuțiile au confirmat principalele concluzii ale studiului IPP realizat la finalul anului 2014 pe baza rezultatelor unui sondaj național reprezentativ. 


62% dintre părinți consideră că elevii cu dizabilități ar trebui școlarizați în unități speciale de învățământ în timp ce majoritatea cadrelor didactice intervievate nu se consideră pregătite pentru a lucra cu elevii cu nevoi speciale (neavând pregătire teoretică sau practică în acest domeniu). 


Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 1.1931 secunde