Despre educația copilului cu dizabilități din România
100
Articole de la același autor
Laparoscopia ginecologică - noțiuni explicative pentru pacienți
12 Februarie 2015
Constanța, "paralizată" de un virus gripal mutant! Sute de pacienți spitalizați. Farmaciile nu mai au medicamente
28 Februarie 2015
Ce boală intestinală gravă macină sănătatea constănțenilor
10 Februarie 2015
Cea mai modernă metodă de detoxifiere a organismului, la Constanța
19 Ianuarie 2015
Eventuale modificări legislative care să sprijine un mod real de integrare a copiilor cu dizabilități în învățământul de masă ar trebui făcute într-un capitol al legii educației naționale mai degrabă decât printr-o lege specială.
La fel de importantă ca și modificarea cadrului legal este pregătirea cadrelor didactice pentru a dobândi cunoștințele necesare în ce privește integrarea copilului cu dizabilități în învățământul de masă dar și în derularea de campanii ample de informare pentru părinții copiilor fără dizabilități. Acestea au fost principalele concluzii care au reieșit la finalul unei dezbateri cu peste 30 de cadre didactice provenind din instituții de învățământ de masă dar și speciale organizată astăzi, de către Institutul pentru Politici Publice și de Fundația de Abilitare Speranța în cadrul proietcului Educația incluzivă - un drept al copilului cu dizabilități.
Discuțiile au confirmat principalele concluzii ale studiului IPP realizat la finalul anului 2014 pe baza rezultatelor unui sondaj național reprezentativ.
62% dintre părinți consideră că elevii cu dizabilități ar trebui școlarizați în unități speciale de învățământ în timp ce majoritatea cadrelor didactice intervievate nu se consideră pregătite pentru a lucra cu elevii cu nevoi speciale (neavând pregătire teoretică sau practică în acest domeniu).
Discuțiile au confirmat principalele concluzii ale studiului IPP realizat la finalul anului 2014 pe baza rezultatelor unui sondaj național reprezentativ.
62% dintre părinți consideră că elevii cu dizabilități ar trebui școlarizați în unități speciale de învățământ în timp ce majoritatea cadrelor didactice intervievate nu se consideră pregătite pentru a lucra cu elevii cu nevoi speciale (neavând pregătire teoretică sau practică în acest domeniu).
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Miercuri, 03 Decembrie 2014
Joi, 30 Octombrie 2014
Marţi, 24 Iunie 2014
Marţi, 03 Decembrie 2013
Duminică, 15 Februarie 2015
Joi, 29 Ianuarie 2015
Luni, 27 Octombrie 2014
Joi, 21 August 2014
Marţi, 19 Noiembrie 2013
Marţi, 15 Octombrie 2013