Soluții pentru a scăpa de grăsimea de pe fese și șolduri

154
Soluții pentru a scăpa de grăsimea de pe fese și șolduri - fese3-1664806346.png
Eliminarea grăsimii de pe fese, coapse și șolduri poate fi, uneori, o sarcină foarte grea. Specialiștii susțin că aceste zone ale corpului se află într-o mare proporție sub influența hormonilor și a circulației sângelui. În același timp, grăsimea depozitată pe aceste zone este mai compactă, mai puțin dăunătoare și, prin urmare, mai greu de ars. De exemplu, corpul în formă de pară este cunoscut sub denumirea de „obezitate ginoidă”, care este asociată cu dezechilibrele hormonale și proasta circulație a sângelui, precum și cu moștenirea genetică și dieta dezechilibrată. Aşadar, a urma o cură de slăbire nu este deloc simplu, dar este cea mai bună opțiune pentru a trata zonele cu probleme. Tocmai de aceea, un plan eficient trebuie să includă o alimentație corespunzătoare și o rutină optimă de exerciții fizice, inclusiv antrenamente aerobice și anaerobice. 


Antrenamentul aerobic cuprinde exerciții de intensitate joasă și medie pentru tonifierea coapselor, a feselor și a șoldurilor. Câteva exemple de astfel de exerciții: alergarea, înotul, ciclismul. Antrenamentul anaerobic include exerciții fizice de durată scurtă și intensitate ridicată, cum ar fi: ridicarea de greutăți, abdomenele, sprinturile pe bicicleta statică etc. Având în vedere că scopul vostru este eliminarea grăsimii încăpățânate, este necesar a include în meniul zilnic cantități generoase de proteine provenite din surse bogate în aminoacizi: carnea de curcan, tonul, laptele integral, ouăle, peștele, legumele și fructele uscate 


Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Pagina a fost generata in 0.4816 secunde