Activitatea Comandamentului pentru Situații de Urgență s-a prelungit până mâine dimineață
1050
Articole de la același autor
Cum se vor desfăşura manifestările de Ziua Marinei Române. Ce restricţii de trafic au fost impuse
08 August 2024
Aparatură medicală transformată în piese de muzeu? "Degeaba o ai dacă nu are cine să lucreze cu ea"
30 Septembrie 2024
Care sunt beneficiile persoanelor care au avut grupa a II-a de muncă
16 Septembrie 2024
În urma atenţionărilor meteo, cu precipitații însemnate cantitativ şi intensificări ale vântului, la nivelul RAJA SA s-a prelungit activitatea Comandamentului pentru Situații de Urgență până miercuri, 2 octombrie, ora 8.00. În toată această perioadă, în județul Constanța activează și asigură permanența 29 de echipe de intervenție, cu 141 de angajați, ce au în dotare 14 autospeciale tip womă, vidanje și 31 motopompe de mare putere și autoutilitare.
În municipiul Constanța acționează 11 echipe, ce răspund gradual la toate solicitările primite, dar asigură și monitorizarea și intervenția în zonele predispuse la inundații: Dacia, Delfinariu, bulevardul Mamaia, asigurând permanența în toată această perioadă. Începând de ieri seară, de la ora 20.00 și până acum, la dispeceratul societății s-au primit 48 de reclamații. Cele mai multe au venit din municipiul Constanța, zonele Delfinariu - Piața Chiliei, cartierul Coiciu, bulevardul Tomis, dar și din stațiunea Mamaia. Sesizări sunt și din zona Mamaia Sat, de pe străzile M20, D3 și D4. De la nivelul județului, s-au primit reclamații din localitățile Agigea, Cumpăna, Lumina, Ovidiu și cele mai multe au venit din Medgidia.
La acest moment, toate echipele de intervenție RAJA sunt mobilizate pe teren pentru a diminua efectele cauzate de ploile torențiale și răspund prompt la toate solicitările primite. De asemenea, se intervine și pentru degajarea tramei stradale, în special pentru curățarea grătarelor de preluare a apelor pluviale, blocate cu diverse gunoaie și resturi vegetale specifice acestei perioade.
„Angajații societății vor depune toate eforturile pentru menținerea serviciilor de alimentare cu apă și de preluare/tratare a apelor uzate la parametri optimi. Singurele probleme care pot apărea în funcționarea acestora, care nu țin de operativitatea echipelor noastre, sunt cele legate de lipsa energiei electrice (căderi de tensiune sau cabluri și fire de înaltă tensiune smulse de vânt). În aceste condiții, rugăm toți abonații să dea dovadă de înțelegere, pentru că RAJA SA va face tot ce este necesar pentru reluarea serviciilor imediat ce vor fi remediate avariile survenite pe rețeaua de furnizare a energiei electrice”, au precizat agajaţii RAJA.
Totodată, consumatorii care înregistrează deficiențe la nivelul sistemului de distribuție apă potabilă sau de canalizare, pot sesiza avariile apărute la dispeceratul societății, la numărul de telefon 0241.924, tasta 3, pentru remedierea acestora într-un timp cât mai scurt.
În municipiul Constanța acționează 11 echipe, ce răspund gradual la toate solicitările primite, dar asigură și monitorizarea și intervenția în zonele predispuse la inundații: Dacia, Delfinariu, bulevardul Mamaia, asigurând permanența în toată această perioadă. Începând de ieri seară, de la ora 20.00 și până acum, la dispeceratul societății s-au primit 48 de reclamații. Cele mai multe au venit din municipiul Constanța, zonele Delfinariu - Piața Chiliei, cartierul Coiciu, bulevardul Tomis, dar și din stațiunea Mamaia. Sesizări sunt și din zona Mamaia Sat, de pe străzile M20, D3 și D4. De la nivelul județului, s-au primit reclamații din localitățile Agigea, Cumpăna, Lumina, Ovidiu și cele mai multe au venit din Medgidia.
La acest moment, toate echipele de intervenție RAJA sunt mobilizate pe teren pentru a diminua efectele cauzate de ploile torențiale și răspund prompt la toate solicitările primite. De asemenea, se intervine și pentru degajarea tramei stradale, în special pentru curățarea grătarelor de preluare a apelor pluviale, blocate cu diverse gunoaie și resturi vegetale specifice acestei perioade.
„Angajații societății vor depune toate eforturile pentru menținerea serviciilor de alimentare cu apă și de preluare/tratare a apelor uzate la parametri optimi. Singurele probleme care pot apărea în funcționarea acestora, care nu țin de operativitatea echipelor noastre, sunt cele legate de lipsa energiei electrice (căderi de tensiune sau cabluri și fire de înaltă tensiune smulse de vânt). În aceste condiții, rugăm toți abonații să dea dovadă de înțelegere, pentru că RAJA SA va face tot ce este necesar pentru reluarea serviciilor imediat ce vor fi remediate avariile survenite pe rețeaua de furnizare a energiei electrice”, au precizat agajaţii RAJA.
Totodată, consumatorii care înregistrează deficiențe la nivelul sistemului de distribuție apă potabilă sau de canalizare, pot sesiza avariile apărute la dispeceratul societății, la numărul de telefon 0241.924, tasta 3, pentru remedierea acestora într-un timp cât mai scurt.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Sâmbătă, 28 Septembrie 2024
Joi, 19 Septembrie 2024
Joi, 29 August 2024
Marţi, 20 August 2024
Joi, 27 Iunie 2024
Vineri, 08 Iulie 2022
Joi, 08 Octombrie 2020
Marţi, 06 Octombrie 2020
Duminică, 27 Februarie 2022