Avertisment al DSP Constanța Cei care vor face reclamații nefondate vor fi sancționați

396

Articole de la același autor

Sute de constănțeni au sunat, în ultima vreme, la Casa Județeană de Asigurări de Sănătate (CJAS) sau la Direcția de Sănătate Publică Județeană (DSPJ) pentru a semnala diverse nereguli cu care s-au confruntat sau să facă reclamații. 


Pe lângă întrebări legate de cardul de sănătate și diverse neconcordanțe, zeci de persoane au sunat pentru a cere informații legate de programul unor instituții, altele pentru a solicita lista cu medicamentele compensate și gratuite, iar alte persoane fiindcă au fost nemulțumite de un anumit furnizor de servicii medicale. 


Desigur, de multe ori, oamenii sună pentru că vor să afle informații despre programe ori date de contact de la instituții. 


La DSPJ, în schimb, se reclamă, în mod special, condițiile igienico-sanitare din unitățile de alimentație publică. 


"În plus, există situații în care părinții vor să se răzbune unii pe alții și sună să anunțe că anumiți copii ar fi bolnavi, tocmai ca să sperie. Pentru toate sesizările nefondate și de rea-credință, vrem ca pe viitor să implementăm un sistem de sancționare a acestor persoane", a declarat, pentru "Cuget Liber", șeful DSPJ, Constantin Dina. 


Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 3.1779 secunde