Ce documente depun patronii care au avut angajaţi în sistem telemuncă

120
Ce documente depun patronii care au avut angajaţi în sistem telemuncă - cedocumente-1605716573.jpg
Potrivit ultimului ordin al Ministerului Muncii şi Protecţiei Sociale, angajatorii care au beneficiat de sprijinul financiar acordat în vederea achiziţionării de bunuri şi servicii necesar desfăşurării activităţii salariaţilor în regim de telemuncă, au obligaţia de a transmite la AJOFM o serie de documente justificative, scanat. Acestea sunt facturile fiscale emise de către furnizorii de bunuri şi servicii tehnologice; bonurile fiscale, chitanţele sau extrasele de cont care să ateste plata facturilor prevăzute în lege; fişele de evidenţă a materialelor de natura obiectelor de inventar date în folosinţa telesalariaţilor.

În cazul nerespectării obligaţiei prevăzute mai sus, în 30 de zile de la data expirării termenului pentru depunerea documentelor justificative referitoare la achiziţia categoriilor de bunuri stabilite în anexa nr. 1, angajatorii restituie integral suma acordată. Banii vor fi restituiţi în contul de trezorerie al Agenţiei Judeţene pentru Ocuparea Forţei de Muncă. 



Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.9223 secunde