Ce obligaţii au patronii care au avut angajaţi în regim de telemuncă

130
Ce obligaţii au patronii care au avut angajaţi în regim de telemuncă - ceobligatiisursadigitalmarketing-1602178783.jpg
Angajatorii care au beneficiat de sprijinul financiar acordat în vederea achiziţionării de bunuri şi servicii necesare desfăşurării activităţii salariaţilor în regim de telemuncă, au obligaţia de a transmite, în termen de 30 de zile de la acordarea sumei prevăzute în lege, câteva documente. De exemplu, aceştia trebuie să aibă la dosar facturile fiscale emise de către furnizorii de bunuri şi servicii tehnologice, bonurile fiscale sau chitanţele sau extrasele de cont care să ateste plata facturilor prevăzute. De asemenea, ei sunt nevoiţi să deţină fişele de evidenţă a materialelor de natura obiectelor de inventar date în folosinţa telesalariaţilor.

Reprezentanţii ANOFM susţin că în cazul nerespectării obligaţiei prevăzute mai sus, în 30 de zile de la data expirării termenului pentru depunerea documentelor justificative referitoare la achiziţia categoriilor de bunuri stabilite prin lege, angajatorii restituie integral suma acordată, în contul de trezorerie al agenţiilor pentru ocuparea forţei de muncă. 



Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.6969 secunde