Ce fură turiștii din hotelurile și pensiunile unde se cazează
5063
Articole de la același autor
Se apropie coșmarul facturilor RADET. Cine are dreptul la ajutoare și subvenții pentru încălzire
11 Octombrie 2014
Cum va fi vremea în week-end, la Constanța
11 Octombrie 2014
Meteorologii anunță: Cât de grea va fi iarna aceasta, la Constanța. "Vom avea viscole"
07 Octombrie 2014
"Urăsc când tatăl meu țipă la mine! Vreau să plec de acasă!"
01 Octombrie 2014
Ce pot găsi constănțenii de muncă în străinătate
11 Octombrie 2014
Românilor le place să plece cu suveniruri din vacanțele petrecute în hoteluri și pensiuni. Aproximativ 10% dintre turiștii cazați în pensiunile și hotelurile românești pleacă acasă cu diferite obiecte din unitățile de cazare, printre care prosoape, tacâmuri sau telecomenzi.
Potrivit unui studiu recent, printre obiectele mai puțin obișnuite cu care turiștii pleacă acasă se numără furtunul de stins incendiul sau ghivecele cu flori.
Cel mai frecvent, unitățile de cazare se confruntă cu lipsa unor obiecte precum prosoapele (73% din cazurile în care turiștii pleacă acasă cu obiectele hotelului), tacâmurile (44%), telecomanda (22%), obiecte sanitare (10%) sau alimente și băuturi din mini-bar, nedeclarate de turiști atunci când se pleacă (27%). Lista obiectelor "împrumutate" de turiști conține și halatul de baie, lenjeria de pat, cheia de la cameră, jardiniere și ghivece cu flori, papuci, iar unul dintre respondenții studiului a declarat chiar că a avut un turist care a plecat acasă cu furtunul de stins incendiul.
Printre cele mai valoroase obiecte dispărute se numără uscătoarele de păr, halate de baie, tăvi din inox, dar și tablouri și obiecte artizanale. Făcând un calcul, valoarea totală a daunelor avute în acest an poate ajunge la 2.000 - 2.500 de lei per unitate hotelieră participantă la studiu.
Cei mai mulți hotelieri declară că, în cazul în care observă că a dispărut ceva, nu fac nimic, deoarece este riscul afacerii (63,33% dintre cazuri), în timp ce doar 26% dintre aceștia contactează clientul pentru a-și recupera obiectele. Cei mai mulți țin totuși o evidență a clienților care le-au provocat daune pentru a nu-i mai caza pe viitor.
Potrivit unui studiu recent, printre obiectele mai puțin obișnuite cu care turiștii pleacă acasă se numără furtunul de stins incendiul sau ghivecele cu flori.
Cel mai frecvent, unitățile de cazare se confruntă cu lipsa unor obiecte precum prosoapele (73% din cazurile în care turiștii pleacă acasă cu obiectele hotelului), tacâmurile (44%), telecomanda (22%), obiecte sanitare (10%) sau alimente și băuturi din mini-bar, nedeclarate de turiști atunci când se pleacă (27%). Lista obiectelor "împrumutate" de turiști conține și halatul de baie, lenjeria de pat, cheia de la cameră, jardiniere și ghivece cu flori, papuci, iar unul dintre respondenții studiului a declarat chiar că a avut un turist care a plecat acasă cu furtunul de stins incendiul.
Printre cele mai valoroase obiecte dispărute se numără uscătoarele de păr, halate de baie, tăvi din inox, dar și tablouri și obiecte artizanale. Făcând un calcul, valoarea totală a daunelor avute în acest an poate ajunge la 2.000 - 2.500 de lei per unitate hotelieră participantă la studiu.
Cei mai mulți hotelieri declară că, în cazul în care observă că a dispărut ceva, nu fac nimic, deoarece este riscul afacerii (63,33% dintre cazuri), în timp ce doar 26% dintre aceștia contactează clientul pentru a-și recupera obiectele. Cei mai mulți țin totuși o evidență a clienților care le-au provocat daune pentru a nu-i mai caza pe viitor.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Vineri, 31 Octombrie 2014
Vineri, 31 Octombrie 2014
Miercuri, 29 Octombrie 2014
Miercuri, 29 Octombrie 2014
Miercuri, 29 Octombrie 2014
Marţi, 28 Octombrie 2014
Marţi, 28 Octombrie 2014
Marţi, 28 Octombrie 2014
Marţi, 28 Octombrie 2014
Duminică, 26 Octombrie 2014