Centrul Engie de relații cu clienții, din Eforie Nord, închis

164
Centrul Engie de relații cu clienții, din Eforie Nord, închis - centrulengie-1584275015.jpg
Centrul Engie de relații cu clienții, din Eforie Nord, își sistează activitatea până pe 31 martie. Măsura a fost luată în contextul pandemiei cu virusul Covid-19 și având în vedere că în centrul respectiv numărul de angajați este redus și nu pot fi asigurate condițiile de proximitate recomandate de autoritățile de resort în această perioadă.

Clienții din Eforie Nord au posibilitatea de a realiza diverse tipuri de operațiuni online prin intermediul formularului de contact de pe site-ul engie.ro, https://www.engie.ro/contact/ și al aplicației engiemobile, disponibilă în Google Play si App Store cât și prin intermediul serviciului național de call-center disponibil la numărul 021/9366.

De asemenea, la nivelul Engie Romania a fost constituit un comitet de coordonare care urmărește îndeaproape situația și ia măsurile de prevenție care se impun atât pentru angajați, cât și pentru clienți.



Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 1.1953 secunde