Cum ne păcălesc comercianții cu promoții și reduceri false

445
1
Cum ne păcălesc comercianții  cu promoții  și reduceri false - cumnepacalesccomerciantii-1392924413.jpg

Articole de la același autor

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor a desfășurat, recent, o amplă acțiune de verificare a modului cum comercianții respectă prevederile legale privind vânzările cu preț redus, fie că este vorba despre soldare, lichidare și prețuri promoționale. 


În total, au fost controlați 929 de operatori economici care vindeau produse nealimentare cu preț redus, la aproape trei sferturi din aceștia (663) fiind depistate abateri de la lege. Astfel, au fost aplicate 712 sancțiuni, din care 437 amenzi contravenționale în valoare de 1.365.000 de lei și 275 de avertismente. 


Comisarii Protecției Consumatorilor au găsit numeroase nereguli privind regulile de fixare și publicitate a prețurilor, practici incorecte la soldări sau lichidări de stocuri. În județul Constanța, au fost identificate magazine care raportau reducerea de preț la prețul de achiziție și nu la prețul de referință (cel mai mic din ultimele 30 de zile) sau nu scriau prețul nou pe etichetă, reducerea făcându-se direct la casă. Unii comercianți nu respectau perioada de soldări, care nu se pot face decât timp de câte 45 de zile, de două ori pe an. De asemenea, în ce privește promoțiile, clienții nu erau informați că produsele erau valabile în limita unui stoc disponibil și erau induși în eroare cum că toate articolele sunt la prețuri promoționale. 


Sfaturi pentru consumatorii care achiziționează produse cu preț redus 


l Verificați dacă oferta mai este valabilă în momentul respectiv;
l Verificați dacă reducerea de prețuri anunțată este identică cu cea reală (la cititoarele de cod de bare din cadrul marilor magazine sau direct la casă, dacă prețul afișat este cel facturat);
l La achiziționarea pachetelor promoționale de tipul "3 la preț de 2", verificați prețul individual al produselor, care trebuie să existe în mod obligatoriu la vânzare, pentru a-l putea compara cu prețul pachetului promoțional; 
l Solicitați informații suplimentare atunci când au nelămuriri privind orice campanie publicitară făcută prin orice mijloace (în cadrul magazinului, prin afișe sau pliante, prin anunțuri pe site etc.); 
l Orice anunț de reducere de preț exprimată în valoare absolută sau în procent trebuie efectuat vizibil, lizibil și fără echivoc pentru fiecare produs sau grupă de produse identice: fie prin menționarea noului preț lângă prețul anterior, barat, fie prin mențiunile "preț nou", "preț vechi" lângă sumele corespunzătoare sau prin menționarea procentului de reducere și a prețului nou care apare lângă prețul anterior, barat, indiferent de  tipul de vânzare cu preț redus (de soldare, de lichidare, promoțional etc.). 


Comentează știrea

???? ??? ??????
9 august 2014
???? ??? ??????

soon after actually you'll find that partnership containing Genentech and Roche and it is really an okayed meds so truly gives us a fantastic a continual and level of the business model in which an ever-increasing profit base, saves people which will who definitely are on disadvantage, subsequently we have an escalating equity a floor. The upside possible is with this two proprietary policies and also obtain the collaboration with Debiopharm which remains to be in clinical positive change for a Hsp90 inhibitor of your small compound not geldanamycin. So I have previously awarded you will just a little a review of the IAP study course 427.We usually minted a number of novel hard copy classified ads and simply our new online contented for the web.as we testified to hang around quarter, individual plan must be on the environment for around 30 weeks challenging coming year, basically more double what there we were when we finally begun the main call campaign something like 2 prohibited. in excess of what la Z omg in addition,yet our company found may very well be doing specialized learning websites into your email campaign tells you volume for our group thinking achievement. yet we are continually increasing connected with tactics commit to a further air enough time, As a portion of predominantly dealing, On a yearly grounds, it needs to vacation to some extent reliable.We are as well very happy with our on the net website vistors, on unique people to our internet business rise 20% this quarter, that's just to our basic world-wide-web site. ???? ??? ?????? http://www.townoflinn.com/notices/events.cfm?id=451

Articole pe aceeași temă

Sâmbătă, 02 Noiembrie 2013
Stire din Social : Atenție la clauzele abuzive din contracte!
Luni, 07 Octombrie 2013
Stire din Social : Țeapă cu "pâinea tradițională"!
Pagina a fost generata in 0.5247 secunde