De unde se informează românii? Televiziunea rămâne cel mai accesat canal de informare

198
De unde se informează românii? Televiziunea rămâne cel mai accesat canal de informare - surse-de-informare-1692903955.jpg

Articole de la același autor

Reveal Marketing Research a analizat percepțiile și atitudinile românilor în legătură cu diferitele canale mass-media, principalele surse de informare utilizate în viața de zi cu zi, motivațiile care stau la baza alegerilor și tipurile de conținut preferate de aceștia.

Astfel, un studiu recent a arătat că, deși televiziunea rămâne cel mai accesat canal de informare, într-un procent de 70%, presa tradițională (televiziune, radio, ziare) pierde teren în fața mediului online.

Topul surselor de informare accesate de români include televiziunea (70%), Facebook, Instagram etc. (68%) și presa online (56%). Sunt și alte alternative preferate de unii români, precum radio-ul (38%), podcast-ul (24%) sau presa scrisă – ziar/ revistă (23%).

Persoanele sub 45 de ani preferă mai mult mediul online, în comparație cu cele peste 45 de ani. Spre exemplu, pentru un procent de 80% dintre tinerii între 18 și 34 de ani social media este principala sursă de informare, în timp ce 85% dintre cei peste 55 ani preferă televiziunea. Platformele de internet sunt cele mai bune resurse pentru dezvoltarea personală, în timp ce presa tradițională rămâne principalul pilon de informare pentru a fi la curent cu știrile. 



Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Miercuri, 29 Decembrie 2021
Stire din Cultură-Educație : 65 de ani de televiziune în România
Pagina a fost generata in 0.2679 secunde