Lucrezi în străinătate? Cum se obține atestatul de experiență profesională
189
Articole de la același autor
Nunta la Constanța, calvarul mirilor. "Restaurantele fac rezervări și cu doi ani înainte!"
13 Ianuarie 2016
COD PORTOCALIU DE NINSORI ABUNDENTE ȘI VISCOL, LA CONSTANȚA!
15 Ianuarie 2016
Cum se obține viza de flotant
22 Ianuarie 2016
De la ce vârstă pot lucra minorii cu carte de muncă
02 Februarie 2016
Constănțenii care pleacă la muncă în străinătate pot obține atestatul de experiență profesională în baza unor noi reguli. Acestea sunt valabile atât pentru cetățenii care vor să lucreze ca salariați, cât și pentru cei care vor să desfășoare activități independente.
Experiența profesională în calitate de director se do-vedește cu documente eliberate de angajator, în condițiile legii, din care să rezulte perioadele în care a desfășurat efectiv activitatea pentru care solicită atestatul. Nu mai sunt necesare, de exemplu, CV-ul completat al solicitanților și scrisorile de recomandare de la angajatori/beneficiari.
Solicitanții au nevoie de:
• cererea-tip, documentul de identitate (foto-copie);
• certificatul de naștere (foto-copie) tradus în limba română, după caz; certificatul de căsătorie, după caz, tradus în limba română (fotocopie);
• o declarație pe propria răspundere, dată în fața notarului public (original), împreună cu documentele justificative necesare.
În lista activităților ce pot fi desfășurate în străinătate în baza atestatului se numără, printre altele, fabricarea și prelucrarea materialelor textile, producția de mobilă din lemn, construcțiile, lucrările de instalații, producerea vinului, serviciile de spălătorie și serviciile gospodărești.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Joi, 27 Noiembrie 2014
Sâmbătă, 11 Octombrie 2014
Marţi, 25 Februarie 2014
Joi, 22 Martie 2012