X

Mai multe poduri din Babadag au fost modernizate. Ce beneficii vor avea acum cetățenii

313
Mai multe poduri din Babadag au fost modernizate. Ce beneficii vor avea acum cetățenii - refugiati-anofm-1728546971.jpg

Articole de la același autor

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere S.A., în calitate de beneficiar, a implementat proiectul ”Modernizarea a 5 poduri pe DN22-E87 din intravilanul localității Babadag”.

Proiectul cofinanțat de Uniunea Europeană (UE) din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020, în cadrul Axei Prioritare a urmărit: dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil și eficient; Apel de proiecte pentru dezvoltarea infrastructurii rutiere, proiecte noi de investiții; Operațiunea- Creșterea accesibilității zonelor cu o conectivitate redusă la infrastructura rutieră a TEN-T.

Proiectul „Modernizarea a 5 poduri pe DN22 – E87 din intravilanul localității Babadag" a reprezentat modernizarea infrastructurii de transport rutier de interes național în vederea asigurării conexiunii la rețeaua TEN-T a zonelor deficitare din punct de vedere a oportunităților de transport în vederea asigurării accesibilității la oportunități de muncă, prin reducerea riscului de producere a inundațiilor și prevenirea efectelor negative cauzate de acestea asupra populației și a obiectivelor de interes public amplasate în zona inundabilă a pârâului Tabana, în interiorul localității Babadag.

Rezultatele proiectului au fost: construcția a cinci poduri cu o lungime totală de 0,072 km, care sa corespundă din punct de vedere hidraulic debitului de calcul pentru apărarea împotriva inundațiilor a localității Babadag, precum și cerințelor actuale ale unui pod pe drumul național european. Dar și creșterea accesibilității relative cu 20%, în primul an de operare (2023), prin asigurarea tranzitării debitului Q 0,5%, în situația în care au loc viituri care la momentul începerii proiectului, cu podurile existente, se oprea traficul temporar.

Valoarea totală a proiectului este de 11.089.472,02 lei și a fost finanțat prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020 astfel: 85% contribuția Uniunii Europene din Fondul European de Dezvoltare Regională – 7.698.108,52 lei, 15% contribuția proprie 1.358.489,73 lei.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.4307 secunde