Ministerul Muncii a lansat o linie telefonică gratuită
194
Articole de la același autor
Galerie FOTO. Tornadă pe litoral. Meteorologii avertizează: "Vor fi din ce în ce mai violente și mai dese"
14 Iulie 2014
Care va fi soarta teatrului de vară din Mamaia?
28 Iunie 2014
Mamaia, în pericol să fie detronată. Ce stațiune de lux va apărea în sudul litoralului
19 Iulie 2014
Ministerul Muncii, Familiei, Protecției Sociale și Persoanelor Vârstnice a lansat, astăzi, un număr de telefon gratuit (TelVerde), apelabil din oricare rețea, la care cetățenii pot obține acces direct la informații specifice domeniilor gestionate de minister.
Serviciul de telefonie 0.800.86.86.22 este disponibil de luni până vineri, între orele 9,00 și 22,00. Apelând numărul de telefon menționat, persoanele interesate pot obține informații cu privire la politici publice, pensii și asigurări sociale, asistență socială, protecția persoanelor cu dizabilități, protecția drepturilor lucrătorilor, protecția sănătății și securității în muncă, protecția drepturilor copilului, adopții sau legislația muncii.
"Prin TelVerde, oamenii vor primi informația mult mai repede și vor ști unde să se adreseze pentru a-și rezolva o problemă sau alta. Este important să simplificăm accesul oamenilor la informațiile dorite", a declarat ministrul Rovana Plumb.
TelVerde este un serviciu telefonic gratuit și va funcționa utilizând o bază de date formată dintr-un set de întrebări frecvente și răspunsuri clare pentru fiecare domeniu în parte.
Serviciul de telefonie 0.800.86.86.22 este disponibil de luni până vineri, între orele 9,00 și 22,00. Apelând numărul de telefon menționat, persoanele interesate pot obține informații cu privire la politici publice, pensii și asigurări sociale, asistență socială, protecția persoanelor cu dizabilități, protecția drepturilor lucrătorilor, protecția sănătății și securității în muncă, protecția drepturilor copilului, adopții sau legislația muncii.
"Prin TelVerde, oamenii vor primi informația mult mai repede și vor ști unde să se adreseze pentru a-și rezolva o problemă sau alta. Este important să simplificăm accesul oamenilor la informațiile dorite", a declarat ministrul Rovana Plumb.
TelVerde este un serviciu telefonic gratuit și va funcționa utilizând o bază de date formată dintr-un set de întrebări frecvente și răspunsuri clare pentru fiecare domeniu în parte.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Joi, 13 Iunie 2013
Vineri, 08 August 2014
Luni, 11 Martie 2013
Vineri, 11 Iulie 2014
Joi, 12 Iunie 2014
Luni, 06 Ianuarie 2014
Luni, 09 Decembrie 2013
Joi, 05 Decembrie 2013
Luni, 20 Mai 2013