Noi metode de soluționare a plângerilor consumatorilor
228
Articole de la același autor
ALTE VEȘTI PROASTE DE LA METEOROLOGI! CE NE AȘTEAPTĂ DIN ACEASTĂ SEARĂ, LA CONSTANȚA
04 Ianuarie 2016
O LUĂM DE LA CAPĂT! ANM A EMIS O NOUĂ INFORMARE METEO DE VREME REA
05 Ianuarie 2016
Șocant! Dependența de pornografie și jocuri de noroc le-a distrus viața
18 Decembrie 2015
CUM VA FI VREMEA ÎN URMĂTOARELE TREI LUNI, LA CONSTANȚA
05 Ianuarie 2016
Constănțenii fără venituri, obligați să plătească asigurarea de sănătate. IATĂ CE SUMĂ TREBUIE ACHITATĂ
16 Decembrie 2015
Litigiile dintre consumatori și comercianți vor putea fi solu-ționate și de Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului (ANPC), nu doar de instanță sau mediere, cum se întâmpla până acum.
Concret, reclamațiile îndreptate de consumatori împotriva comercianților vor putea fi rezolvate și de către această instituție, putând fi identificate sub denumirea de proceduri SAL. Vor fi vizate atât disputele care decurg din contractele de vânzări de produse, cât și cele de prestări de servicii.
De asemenea, pentru domeniul bancar, va fi înființat Centrul de soluționare alternativă a litigiilor din sistemul bancar.
Pentru ca soluționarea litigiilor să fie posibilă și ușor accesibilă, va fi instituită o platformă online, denumită SOL. Este vorba de un site gratuit, interactiv, ce va fi disponibil în toate limbile oficiale ale UE.
Prin intermediul acestei platforme, consumatorii vor avea la dispoziție un formular de reclamație care va fi completat și transmis online, în timp ce comerciantul va fi informat în legătură cu reclamația depusă.
Concret, reclamațiile îndreptate de consumatori împotriva comercianților vor putea fi rezolvate și de către această instituție, putând fi identificate sub denumirea de proceduri SAL. Vor fi vizate atât disputele care decurg din contractele de vânzări de produse, cât și cele de prestări de servicii.
De asemenea, pentru domeniul bancar, va fi înființat Centrul de soluționare alternativă a litigiilor din sistemul bancar.
Pentru ca soluționarea litigiilor să fie posibilă și ușor accesibilă, va fi instituită o platformă online, denumită SOL. Este vorba de un site gratuit, interactiv, ce va fi disponibil în toate limbile oficiale ale UE.
Prin intermediul acestei platforme, consumatorii vor avea la dispoziție un formular de reclamație care va fi completat și transmis online, în timp ce comerciantul va fi informat în legătură cu reclamația depusă.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Sâmbătă, 14 Noiembrie 2015
Vineri, 13 Noiembrie 2015
Luni, 05 Octombrie 2015
Miercuri, 16 Septembrie 2015
Marţi, 08 Septembrie 2015
Sâmbătă, 05 Septembrie 2015
Sâmbătă, 29 August 2015
Vineri, 07 August 2015
Vineri, 17 Iulie 2015