Concurs Pacienții reclamă în scris comportamentul inadecvat al cadrelor medicale

292

Articole de la același autor

Casa Județeană de Asigurări de Sănătate Constanța (CJAS) primește, anual, 10 - 15 reclamații care fac referire la comportamentul inadecvat al cadrelor medicale.
Ultimele două reclamații sunt la adresa unui medic neurolog din Policlinica 2, după cum a precizat dr. Liviu Mocanu, președintele CJAS. Un pacient reclamă că a mers cu copilul pentru un consult medical, având trimitere de la medicul de familie. Medicul specialist a crezut că afecțiunea este una mai complicată, motiv pentru care i-a recomandat să meargă la un medic pediatru cu aceeași specialitate. "Omul a zis că nu mai stă la un alt cabinet, la o altă coadă și așa a început scandalul. A urmat un schimb de replici dure", a precizat președintele CJAS. Medicul a fost chemat la sediul CJAS pentru a i se atrage atenția, mai ales că nu este la prima abatere.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 2.0111 secunde