Prima dată la plajă. De ziua lor, 37 de copii fac cunoștință cu marea
305
Articole de la același autor
PREOȚII DIN CONSTANȚA, REACȚII DURE DUPĂ NUNTA ACTORULUI STRUNILĂ: "ESTE O CĂSĂTORIE FALSĂ!"
22 Mai 2017
Galerie foto. ÎNCĂ UN SUPERMARKET LA CONSTANȚA! Dispare o parcare imensă de pe strada Eliberării
10 Mai 2017
Plaja Modern intră în secolul XXI! Au fost dărâmate clădirile ceaușiste și a început reamenajarea zonei
15 Mai 2017
SE STRICĂ VREMEA DRASTIC, LA CONSTANȚA! AVERTIZARE METEO DE PLOI TORENȚIALE, VIJELII ȘI DESCĂRCĂRI ELECTRICE
24 Mai 2017
37 de copii care nu au văzut niciodată Marea Neagră vor avea ocazia să o cunoască de ziua lor, 1 Iunie, în Campania desfășurată de touroperatorul Paralela 45, #PrimaZiLaMare. Copiii, care au vârste cuprinse între 7 și 14 ani, și se află în grija Organizației Umanitare Concordia, vor petrece cinci zile pe litoralul românesc.
Programul campaniei cuprinde activități educativ-distractive la malul Mării Negre, în stațiunea Jupiter, dar și vizitarea Delfinariului, Portului Tomis, Cazinoului Constanța, Fermei Animalelor "Ograda Veseliei" la Constanța și a Palatului Parlamentului la București, în perioada 31 mai – 4 iunie.
Campania #PrimaZiLaMare a apărut ca urmare a evidențierii în mediul public a unor studii de piață despre numărul românilor care nu au văzut niciodată Marea Neagră. Astfel, un studiu IRES arată că 22 la sută dintre români nu au fost niciodată la mare, în timp ce unul realizat de World Vision România și de Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj Napoca evidențiază că jumătate din copiii din România au risc de sărăcie și excluziune socială.
"Susținem de mai multă vreme tânăra generație în dezvoltarea ei și mai ales copiii cu posibilități materiale reduse. De data aceasta, chiar de ziua lor, pe 1 Iunie, prezentăm Marea Neagră unor copii care nu au văzut-o niciodată. Ne dorim ca #PrimaZiLaMare să devină o campanie naționlă din 2018, mai multe agenții de tu-rism membre sau nemembre ale Asociației Naționale a Agențiilor de Turism să ni se alăture și cât mai mulți copii să se bucure de o vacanță pe litoralul românesc", spune dr. Alin Burcea, CEO Paralela 45 și președinte al ANAT.
Programul campaniei cuprinde activități educativ-distractive la malul Mării Negre, în stațiunea Jupiter, dar și vizitarea Delfinariului, Portului Tomis, Cazinoului Constanța, Fermei Animalelor "Ograda Veseliei" la Constanța și a Palatului Parlamentului la București, în perioada 31 mai – 4 iunie.
Campania #PrimaZiLaMare a apărut ca urmare a evidențierii în mediul public a unor studii de piață despre numărul românilor care nu au văzut niciodată Marea Neagră. Astfel, un studiu IRES arată că 22 la sută dintre români nu au fost niciodată la mare, în timp ce unul realizat de World Vision România și de Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj Napoca evidențiază că jumătate din copiii din România au risc de sărăcie și excluziune socială.
"Susținem de mai multă vreme tânăra generație în dezvoltarea ei și mai ales copiii cu posibilități materiale reduse. De data aceasta, chiar de ziua lor, pe 1 Iunie, prezentăm Marea Neagră unor copii care nu au văzut-o niciodată. Ne dorim ca #PrimaZiLaMare să devină o campanie naționlă din 2018, mai multe agenții de tu-rism membre sau nemembre ale Asociației Naționale a Agențiilor de Turism să ni se alăture și cât mai mulți copii să se bucure de o vacanță pe litoralul românesc", spune dr. Alin Burcea, CEO Paralela 45 și președinte al ANAT.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Miercuri, 01 Iunie 2016
Joi, 01 Iunie 2017
Joi, 01 Iunie 2017
Vineri, 16 Septembrie 2016
Joi, 16 Iunie 2016
Miercuri, 01 Iunie 2016
Miercuri, 01 Iunie 2016