Publicitatea online influențează aproape jumătate din consumatori
878
Internetul începe să devină un mediu de comunicare important în decizia de cumpărare și de informare în vederea achiziționării de servicii sau produse. Potrivit unui sondaj recent, realizat de un site de recrutare online, arată că aproape jumătate din consumatori pun preț pe publicitatea online.
18% dintre respondenți declară că sunt destul de influențați de reclamele online, 7% sunt foarte influentați, însă numai 18% obișnuiesc să dea click pe acestea. În schimb, majoritatea reacționează la publicitatea online prin căutarea detaliilor despre produsul ori serviciul promovat (16%), informarea în vederea cumpărării (15%), accesarea directă a site-ului producătorului (9%) sau prin transmiterea de mesaje legate de produsul ori serviciul respectiv (3%).
Publicitatea online câștigă din ce în ce mai mult atenția consumatorilor. Întrebați care mediu de promovare îi influențează cel mai mult, 34% au răspuns cu "publicitatea online", alături de cea la TV (44%), din broșuri (4%) și ziare ori reviste (4%), de la radio (3%), de pe panouri stradale (3%) și din alte metode de publicitate (8%).
Publicitatea online acționează direct asupra utilizatorului (generând click-uri), amplificând intenția de cumpărare, dar și indirect prin direcționarea acestora către o informare suplimentară asupra produselor sau serviciilor promovate.
18% dintre respondenți declară că sunt destul de influențați de reclamele online, 7% sunt foarte influentați, însă numai 18% obișnuiesc să dea click pe acestea. În schimb, majoritatea reacționează la publicitatea online prin căutarea detaliilor despre produsul ori serviciul promovat (16%), informarea în vederea cumpărării (15%), accesarea directă a site-ului producătorului (9%) sau prin transmiterea de mesaje legate de produsul ori serviciul respectiv (3%).
Publicitatea online câștigă din ce în ce mai mult atenția consumatorilor. Întrebați care mediu de promovare îi influențează cel mai mult, 34% au răspuns cu "publicitatea online", alături de cea la TV (44%), din broșuri (4%) și ziare ori reviste (4%), de la radio (3%), de pe panouri stradale (3%) și din alte metode de publicitate (8%).
Publicitatea online acționează direct asupra utilizatorului (generând click-uri), amplificând intenția de cumpărare, dar și indirect prin direcționarea acestora către o informare suplimentară asupra produselor sau serviciilor promovate.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Joi, 02 Februarie 2012
Vineri, 30 Decembrie 2011
Joi, 03 Noiembrie 2011
Marţi, 10 Ianuarie 2012
Sâmbătă, 07 Ianuarie 2012
Miercuri, 14 Decembrie 2011
Sâmbătă, 05 Noiembrie 2011