RAJA. Citirea consumurilor de apă la gospodării se va face trimestrial
318
Articole de la același autor
Atenție, se oprește apa, la Constanţa, de miercuri până joi noaptea. Iată zonele afectate
12 Septembrie 2022
Constanţa. Iată lista mașinilor abandonate, care vor fi ridicate de pe domeniul public
23 Septembrie 2022
ANUNŢ IMPORTANT PENTRU CONSTĂNŢENI! Zonele: Casa de Cultură, Tomis I, Tomis II, Capitol - fără apă caldă!
17 Octombrie 2022
IMAGINI DE POVESTE! Cum va arăta parcul tematic de Crăciun, organizat de cei de la UNTOLD
25 Octombrie 2022
Din luna octombrie 2022, angajații societății RAJA SA vor efectua citirea indexului de pe apometrele de branșament la gospodării o dată la trei luni. Ca la ceilalți furnizori de utilități, facturarea lunară, între citiri, a serviciului de furnizare apă potabilă și/sau canalizare se va face pe baza indexului autocitit transmis de către abonat.
Dacă clientul final nu transmite indexul lunar, în termenul stabilit pe factură, determinarea cantității de apă facturată se stabilește pe baza unei medii estimate de către RAJA, în funcție de consumul din perioada similară a anului precedent.
"Pentru o facturare corectă, îi sfătuim pe abonații noștri care dețin gospodării să comunice lunar indexul contorului de apă. Transmiterea se poate face fie telefonic, la numărul de telefon 0241.924, tasta 1, fie online în contul de client www.contulmeu.rajac.ro sau în aplicația de mobil RAJA MyAccount.
Totodată, pentru cazurile de neconformitate privind valoarea indexului transmis/facturat, consumatorii serviciilor RAJA ne pot comunica aspectele semnalate prin intermediul formularului de contact https://rajac.ro/contactati-ne/.
Subliniem încă o dată necesitatea comunicării indexului de către abonați, prin Call Center, în perioada aflată pe versoul facturii, pentru o facturare cât mai corectă a consumului din luna respectivă.", transmit reprezentanţii RAJA.
"Pentru o facturare corectă, îi sfătuim pe abonații noștri care dețin gospodării să comunice lunar indexul contorului de apă. Transmiterea se poate face fie telefonic, la numărul de telefon 0241.924, tasta 1, fie online în contul de client www.contulmeu.rajac.ro sau în aplicația de mobil RAJA MyAccount.
Totodată, pentru cazurile de neconformitate privind valoarea indexului transmis/facturat, consumatorii serviciilor RAJA ne pot comunica aspectele semnalate prin intermediul formularului de contact https://rajac.ro/contactati-ne/.
Subliniem încă o dată necesitatea comunicării indexului de către abonați, prin Call Center, în perioada aflată pe versoul facturii, pentru o facturare cât mai corectă a consumului din luna respectivă.", transmit reprezentanţii RAJA.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Miercuri, 26 Octombrie 2022
Marţi, 25 Octombrie 2022
Luni, 24 Octombrie 2022
Miercuri, 19 Octombrie 2022
Luni, 17 Octombrie 2022
Vineri, 14 Octombrie 2022
Luni, 10 Octombrie 2022
Joi, 06 Octombrie 2022