Te-a supărat un angajat al SPIT? Iată ce poți face

912
2
Te-a supărat un angajat al SPIT? Iată ce poți face - spit29-1510245620.jpg
Constănțenii pot să aprecieze calitatea serviciilor oferite de Serviciul Public de Impozite și Taxe completând un chestionar de evaluare. Acesta se găsește atât pe site-ul instituției, cât și la ghișeele agențiilor fiscale. 


"În acest mod, contribuabilii își pot exprima opinia cu privire la modul de comunicare, informațiile și răspunsurile oferite de către personal, ambianța din spațiile de așteptare, precum și cu privire la termenele de soluționare a solicitărilor", precizează directorul executiv al SPIT, Virginia Uzun. 


Prin analizarea chestionarelor, conducerea instituției evaluează atât resursa umană, cât și calitatea serviciului prestat, în vederea corelării gradului de satisfacție al contribuabililor cu indicatorii de performanță ai instituției. 


"Îmbunătățirea continuă a calității serviciilor reprezintă o prioritate pentru SPIT, iar sugestiile cetățenilor sunt absolut necesare pentru identificarea și satisfacerea cerințelor acestora", mai spune șeful SPIT Constanța.


Comentează știrea

geo
10 noiembrie 2017
o

ba nu stiu ce salarii au,daca merita mai mult sau nu, zilele astea am tot fost pe la ei... ce sa zic ? cat am ,,stat,, eu pe acolo si-au facut treaba,chiar nu poti sa le zici nimic de rau

Ion
2 februarie 2018
Spit

Angajatii spit chiar isi fac treaba fata de restul functionarilor. Au un sistem modern si implementat f bine . Bravo conducerii spit !

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.3246 secunde