Te-a supărat un angajat al SPIT? Iată ce poți face
Articole de la același autor
DECIZIE RADICALĂ LA CONSTANȚA: TOATE LOCURILE DE JOACĂ NECONFORME, ÎNCHISE!
14 Septembrie 2017
"Silvian, lovit de uragan!" Patronul reacționează la aproape o lună de la controlul OPC
20 Septembrie 2017
Constănțenii vor Referendum! Cer ca locuitorii din Henri Coandă să fie mutați la periferie
27 Septembrie 2017
Cazinoul, Acvariul și faleza Constanța, amenințate cu dispariția!
11 Octombrie 2017
Constănțenii pot să aprecieze calitatea serviciilor oferite de Serviciul Public de Impozite și Taxe completând un chestionar de evaluare. Acesta se găsește atât pe site-ul instituției, cât și la ghișeele agențiilor fiscale.
"În acest mod, contribuabilii își pot exprima opinia cu privire la modul de comunicare, informațiile și răspunsurile oferite de către personal, ambianța din spațiile de așteptare, precum și cu privire la termenele de soluționare a solicitărilor", precizează directorul executiv al SPIT, Virginia Uzun.
Prin analizarea chestionarelor, conducerea instituției evaluează atât resursa umană, cât și calitatea serviciului prestat, în vederea corelării gradului de satisfacție al contribuabililor cu indicatorii de performanță ai instituției.
"Îmbunătățirea continuă a calității serviciilor reprezintă o prioritate pentru SPIT, iar sugestiile cetățenilor sunt absolut necesare pentru identificarea și satisfacerea cerințelor acestora", mai spune șeful SPIT Constanța.
Articole pe aceeași temă
Vineri, 03 Noiembrie 2017
Miercuri, 18 Octombrie 2017
Vineri, 13 Octombrie 2017
Miercuri, 25 Octombrie 2017
Vineri, 20 Octombrie 2017
Joi, 12 Octombrie 2017
Marţi, 17 Octombrie 2017
Miercuri, 01 Noiembrie 2017