Concurs Tratamentele anticelulitice și cele antiacneice, cele mai căutate produse dermatocosmetice

528

Articole recomandate

Vânzările de produse dermatocosmetice vor crește în 2008 cu peste 40%, ca urmare a dezvoltării rapide a pieței și a unei cereri în creștere din partea unei populații tot mai bine informate, susțin reprezentanții lanțurilor farmaceutice.
Potrivit reprezentanților A&D Pharma, piața produselor dermatocosmetice (produse de îngrijire și tratare medicalizate, care înglobează o serie întreagă de studii clinice și cercetări) din România se ridică la aproximativ 12 milioane de euro, iar pentru acest an se estimează o creștere cu 40-45%.
"În rețeaua Sensiblu se estimează pentru 2008 o creștere a vânzărilor de dermatocosmetice similară cu cea a pieței, adică aproximativ 40%. Trebuie spus, totuși, că pentru cifra de afaceri a Sensiblu rolul major îl joacă remediile Pharma (peste 80% din structura vânzărilor)", a declarat pentru NewsIn directorul de PR al A&D Pharma, Veronica Burlacu.
Reprezentantul companiei a precizat că printre cele mai căutate produse se numără cele pentru pielea sensibilă (cele pe bază de apă termală: calmantă, antiiritantă), tratamentele anticelulitice, cremele hidratante, tratamente antiacnee, tratamente antirid, tratamentele împotriva căderii părului și mătreață.
Directorul general al lanțului de farmacii Centrofarm, Dorin Catană, a declarat pentru NewsIn că ponderea produselor cosmetice în vânzări este de 25%, iar dermatocosmeticele reprezintă 60% din totalul cosmeticelor vândute.
Directorul general al companiei producătoare de dermatocosmetice, Ivatherm, Rucsandra Hurezeanu, a declarat pentru NewsIn că, în 2007, compania a vândut în jur de 180.000 unități de produse dermatocosmetice, iar, pentru 2008, se estimează o creștere de cel puțin 50%.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 2.1099 secunde